شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۳

مخالفت انگلیس با قرار دادن سپاه در فهرست تروریستی

جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 851035
وزیر امور خارجه انگلیس تصریح کرد افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست موسوم به سازمان‌های تروریستی در راستای منافع لندن نیست.
مخالفت انگلیس با قرار دادن سپاه در فهرست تروریستی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه با یک روزنامه اسرائیلی اعلام کرد افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست موسوم به سازمان‌های تروریستی در راستای منافع لندن نیست.

کلورلی که اخیرا در فلسطین اشغالی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرده این ادعا را نیز مطرح نمود که تحریم‌ های انگلیس عملکرد موثری دارند و در این برهه نیازی به افزایش اقدامات علیه سپاه نیست.

وزیر امور خارجه انگلیس همچنین گفت که در موارد تحریمی علیه نهادهای نظامی کشورها اولویت نخست حمایت از شهروندان انگلیسی و منافع این کشور است.

رسانه‌های انگلیس گزارش دادند دستگاه دیپلماسی انگلیس نگران بسته‌شدن کانال ارتباطی با ایران است و به همین دلیل از این طرح حمایت نمی‌کند.
https://jahannews.com/vdcjtveoiuqeiyz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtveoiuqeiyz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Russian Federation
....
Canada
خدا را شاهد بگیرید و با وجدان خودتون فکر کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
خودشوون میدوونن تحریم سپاه یعنی اعلان جنگ باسپاه و باز گذاشتن دست سپاه برای مقابله به مثل هننوز جای توقیف کشتیهای انگلیسی توسط مرزبانهای دریایی ایرانی درد میکنه میدونن که درصورت تقابل ذلیل میشن و نمیخوان مقابل سپاه قرار بگیرند