شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

انهدام یک تیم ۶ نفره تروریستی در سیستان و بلوچستان

شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 850295
یک تیم تروریستی، عامل ربایش و قتل فجیع اعضای یک خانواده بلوچ توسط سربازان گمنام امام زمان ( عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، شناسایی و اعضای آن بازداشت شدند.
انهدام یک تیم ۶ نفره تروریستی در سیستان و بلوچستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، یک تیم تروریستی، عامل ربایش و قتل فجیع خانواده بلوچ توسط سربازان گمنام امام زمان ( عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، شناسایی و بازداشت شدند.

این تیم تروریستی ۶ نفره، چندی پیش اقدام به ربایش مسلحانه آقای سمیر بلوچ و همسر باردارش بنام هانی گل بلوچ از شهرستان ایرانشهر و انتقال آنها به حوالی شهرستان سراوان نموده و اقدام به شکنجه، قتل و نهایتاً سوزاندن اجساد و رها نمودن آنها در منطقه می نمایند.

پس از وقوع این حادثه فجیع و مطالبه مردم شریف استان، این اداره کل، اقدام به تحقیقات گسترده و همه جانبه درون و برون مرزی نموده که با عنایات الهی و نیز همکاری متعهدانه هموطنان غیرتمند بلوچ، تمامی اعضای تیم تروریستی شناسایی و بازداشت شدند.

همچون چندین پرونده قتل یا کشته سازی ماههای اخیر در مناطق مختلف کشور، در این جنایت وحشیانه نیز بلافاصله ایادی دشمن، سناریوی انتساب قتلها به حافظان امنیت کشور را با هدف القای جو نا امنی و بدبینی نسبت به دستگاههای امنیتی و انتظامی و تزریق فضای رعب و وحشت و باز تولید آشوب و اغتشاش دنبال کردند؛ که ارتباط این تحریکات با سناریوی تروریستها در فرایند تحقیقات از نظر دور نخواهد ماند.
https://jahannews.com/vdcgyz97nak9nx4.rpra.html
jahannews.com/vdcgyz97nak9nx4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *