سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

نماینده آمریکا: غرب در اوکراین شکست می‌خورد

يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب: 850559
یکی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در سخنانی گفت که روسیه در جنگ اوکراین پیروز می‌شود و غربی‌ها با توجه به دروغ‌های آمریکا شکست خواهند خورد.
نماینده آمریکا: غرب در اوکراین شکست می‌خورد
به گزارش جهان نيوز، «مارجوری تیلور گرین» عضو مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد که روسیه نبرد کنونی در اوکراین را پیروز خواهد شد و غربی‌ها با توجه به دروغ‌های آمریکا شکست خواهند خورد.

وی که این مطالب را در جریان یک سخنرانی مطرح می‌کرد، افزود: «آمریکا درباره جنگ دروغ می‌گوید و این یک فاجعه است. غرب شکست می‌خورد و روسیه پیروز می‌شود».

این عضو مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد که واشنگتن با ادامه ارائه کمک‌های نظامی به اوکراین در حال کمک کردن به کشتار مردم بیگناه است.

گرین گفت: «ما به کشتار بی‌گناهان کمک می‌کنیم و سران متکبرمان نمی‌خواهند بگویند که زمان گفت‌وگو درباره صلح فرا رسیده است».

از سوی دیگر «جاش هاولی» سناتور ایالت میسوری آمریکا روز گذشته در مصاحبه با فاکس نیوز گفته بود که کاخ سفید واقعا نمی‌داند چه اتفاقی برای تسلیحات و کمک‌های مالی داده شده به اوکراین می‌افتد.

وی افزود: «بیاید واقعیت را بگوییم، ما نمی‌دانیم که چگونه و چرا این تسلیحات در اوکراین مورد استفاده قرار می‌گیرند چون ما در آنجا ناظرانی نداریم که ناظر تسلیحات و کمک‌های مالی باشند که به اوکراین می‌دهیم. ما نمی‌دانیم چگونه این کمک‌های مالی مورد استفاده قرار می‌گیرند».

هاولی اضافه کرد: «دولت باید باید مراقب کمک‌های ارسالی به ولادیمیر زلنسکی (رئیس جمهور اوکراین) باشد اما کسی این کار را انجام نمی‌دهد و کسی نیز تمایلی به گفتن واقعیت ندارد».

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که مقام‌های نظامی آلمان طی روزهای اخیر نگرانی شدید خود را از احتمال فروپاشی ارتش اوکراین ابراز داشته‌اند.

نشریه «برلینر زیتونگ» روز شنبه در گزارشی نوشت که توانایی‌های نظامی نیروهای مسلح اوکراینی هر روز و در شهرهای مختلف و زیر ضربات نظامی روسیه در حال تحلیل رفتن است.
https://jahannews.com/vdcjiyeohuqeiiz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjiyeohuqeiiz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تسلیت به غرب گدا ها