شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

بارش پراکنده باران در شمال کشور

شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 850348
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در مناطقی از استان‌های ساحلی خزر، اردبیل همچنین مناطقی از آذربایجان شرقی بارش پراکنده خواهیم داشت.
بارش پراکنده باران در شمال کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در مناطقی از استان‌های ساحلی خزر، اردبیل همچنین مناطقی از آذربایجان شرقی بارش پراکنده خواهیم داشت.

همچنین امروز با پیش بینی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت برای شمال شرق آذربایجان شرقی و شمال اردبیل هشدار نارنجی صادر شده است.

سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر، اختلال در سفر‌های بین شهری، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در پرواز‌ها از مخاطرات این پدیده جوی است.

سازمان هواشناسی به هموطنان در این مناطق توصیه کرده است از توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری و در سفر‌های بین شهری احتیاط کنند.

همچنین روز یکشنبه با تقویت مجدد جریان‌های شمالی در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و مناطقی از خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، اردبیل و شمال آذربایجان غربی رگبار و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
https://jahannews.com/vdcfjxdccw6dtma.igiw.html
jahannews.com/vdcfjxdccw6dtma.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *