شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

آزادی عکاس تسنیم را با جدیت دنبال می‌کنیم

چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 848410
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص دستگیری عکاس خبرگزاری تسنیم توسط طالبان اعلام کرد که وزارت امور خارجه آزادی وی را با جدیت دنبال می‌کند.
آزادی عکاس تسنیم را با جدیت دنبال می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال خبرنگار سیاست خارجی تسنیم درباره دستگیری محمدحسین ولایتی، عکاس این خبرگزاری توسط طالبان گفت: وزارت امور خارجه پس از کسب اطلاع از موضوع، پیگیری‌های خود را از مراجع ذی‌ربط افغانستان بلافاصله آغاز کرده است و آزادی وی را با جدیت دنبال می‌کند.

پیشتر نیز حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان و سفیر ایران در کابل در این خصوص گفت: ما به‌طور جدی پیگیری می‌کنیم و بنده دقایقی پیش با کابل و دستگاه‌های اطلاعاتی صحبتی داشتم تا با مقامات در آنجا صحبت شود، به من گفته شد که در حال دنبال کردن این مسئله هستند و ان‌شاءالله به‌زودی به نتیجه خواهد رسید.

محمدحسین ولایتی روز شنبه هفته جاری و در حالی که به‌صورت قانونی و از طریق مرز هوایی و در سفری غیرکاری وارد افغانستان شده بود و مدت 10 روز نیز در کابل حضور داشت، هنگام بازگشت در فرودگاه کابل بدون هیچ‌گونه توضیح مشخصی بازداشت شده است.
https://jahannews.com/vdccs4q4x2bq008.ala2.html
jahannews.com/vdccs4q4x2bq008.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *