دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۳

قاتلی که پس از بخشش ۳ نفر دیگر را هم کشت

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 848250
فردی که مرتکب سه قتل شده توسط پلیس مرودشت دستگیر شد.
قاتلی که پس از بخشش ۳ نفر دیگر را هم کشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ فرشید زینلی در خصوص این خبر بیان کرد: روز ۲۸ مرداد فردی در یکی از محلات مرودشت ۳ نفر را با سلاح کلت کمری کشته و فرار می‌کند.

زینلی با بیان اینکه قاتل فراری بلافاصله شناسایی و دستگیر شده است افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفته و اقدامات فنی گسترده‌ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام در کمتر از ۴۸ ساعت، مأموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتل را در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۲ تیر نیز از او کشف کنند.

سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه در سوابق متهم دستگیرشده ارتکاب یک مورد قتل در سال ۹۶ و محکومیت به قصاص وجود داشته که با جلب رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده است، خاطرنشان کرد: این قاتل ۲۶ ساله به قتل جوان ۲۶ ساله به دلیل اختلاف حساب و قتل برادر و خواهر زن برادرش ۲۶ و ۲۴ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت تا پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضائی قرار گیرد.
https://jahannews.com/vdcenv8v7jh8ewi.b9bj.html
jahannews.com/vdcenv8v7jh8ewi.b9bj.html
برچسب ها: قاتل قتل حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قابل توجه افراد و گروههایی که کار و زندگیشون شده واسطه گری برای برداشتن طناب دار از گردن قاتلان و مجرمان !!!
Iran, Islamic Republic of
یکی از مسخره و بی ارزش ترین کارها همین واسطه گری ها می باشد
Iran, Islamic Republic of
یک سرمایه ملی و خدا دادی و یک انسان از ادامه حیات حذف می شود بعد به راحتی رضایت می دهند !!!!