شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

تقریظ رهبری آغاز یک رویداد مستمر فرهنگی است

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب: 848191
معاون دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انتشار تقریظ رهبری بر دو کتاب در مورد شهید مصطفی صدرزاده گفت: انتشار تقریظ رهبری پایان یک کار نیست بلکه آغاز یک رویداد مستمر فرهنگی است تا در قالب‌های متنوع فرهنگی از جمله فیلم، سرود و نمایش محتوای این آثار فاخر به جامعه منتقل شود.
به گزارش جهان نيوز، ایمان عطارزاده در «اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد» و «پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» که با شعار «مثل مصطفی» از صبح تا ظهر امروز دوشنبه 30 مردادماه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: در روز جهانی مسجد و در جمع فعالان مساجد کشور در مسجد مقدس جمکران گردهم آمده تا به بهانه انتشار تقریظ رهبری بر کتاب‌های مرتبط با شهید مصطفی صدرزاده، از ستاره‌ای بگوییم که خود از تبار مسجدی‌هاست.

وی اضافه کرد: رفتار شهید صدرزاده از فعالیت فرهنگی و تربیتی در مسجدی در شهریار تا عضویت در لشکر فاطمیون و حضور در جمع مدافعان حرم، تجلی پرورش و تربیت ایشان در مکتب پر افتخار بسیج است، همان بسیجی که امام آن را شجره طیبه و درخت پرثمری خواند که شکوفه‌هایش بوی حدیث عشق می‌دهد.

معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گفت: مصطفی صدرزاده شاگرد مدرسه عشق و تربیت شده در مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسه‌های رفیع آن اذان رشادت و شهادت سروده‌اند، آنچه شهید صدرزاده را از گمنامی در زمین به آشنایی در آسمان‌ها رساند، سبک زندگی و زیست مؤمنانه بود، به تعبیر حاج قاسم باید شهید بود تا شهید شد و مصطفی از همان جوانانی بود که رهبر انقلاب در مورد آنان فرمودند فتح الفتوح امام خمینی(ره) تربیت جوانان خداجوی بسیجی است.

وی ادامه داد: مصطفی در زندگی شخصی، کار تربیتی، در مسجد و هیأت، شناخت درست فتنه‌ها، دفاع از ولایت فقیه و حرم اهل‌بیت(ع) و در تربیت سربازانی برای ولی عصر(عج) یک مؤمن واقعی بود و رسیدن به شهادت بالاترین آرزوی او بود.

عطارزاده اظهار کرد: پیام شهدا این است که راه آن‌ها خوف، اندوه و حزن ندارد چراکه راه خداست و در راه خدا باید ثابت قدم بود، با قدرت حرکت کرد و متزلزل نشد.

وی ادامه داد: انتشار تقریظ رهبری پایان یک کار نیست بلکه آغاز یک رویداد مستمر فرهنگی است تا در قالب‌های متنوع فرهنگی از جمله فیلم، سرود و نمایش محتوای این آثار فاخر به جامعه منتقل شود.
https://jahannews.com/vdci3vavzt1a5z2.cbct.html
jahannews.com/vdci3vavzt1a5z2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *