شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

جزئیات بیمه اربعین ۱۴۰۲ اعلام شد

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 848154
مدیرعامل بیمه میهن گفت: در این دوره سه سطح حق بیمه ۳۵، ۴۵ و ۵۵ هزار تومان تعیین شده که متقاضیان می‌تواند با ثبت نام در سامانه سماح و پرداخت مبلغ خود را در این سفر بیمه کنند.
جزئیات بیمه اربعین ۱۴۰۲ اعلام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، هادی شیخ الاسلامی با بیان اینکه بیمه میهن به عنوان بیمه گذار اربعین انتخاب شد، اظهار داشت: زائران پس از ثبت نام در سامانه سماح می‌توانند شرایط بیمه نامه و سه سطح پوشش بیمه‌ای را مشاهده و یکی از سطوح حق بیمه به میزان ۳۵، ۴۵ و ۵۵ هزار تومان را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه اصل فلسفه بیمه اربعین ایجاد بیمه عمر و حوادث عادی نیست و تنها ایجاد پوشش حوادث احتمالی سفر و پوشش درمانی افراد است، افزود: چنانچه حادثه‌ای رخ دهد این پوشش بیمه‌ای از آنها پشتیبانی می‌کند و در این بیمه‌نامه، پوشش حداقلی برای فوت عادی زائر گذاشته شده است و عمده سرمایه فوت بر فوت ناشی از حادثه است تا در صورت فوت خانواده‌ها بتوانند از آن استفاده کنند.

شیخ الاسلامی گفت: در سطح دیگری از بیمه اربعین، پوششی برای صدمات وارده به افراد، سقف پوشش سرمایه فوت ناشی از حادثه را برای صدمات بدنی و نقص عضو و پوششی نیز برای هزینه درمانی پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: ستاد اربعین به عنوان بیمه گذار زائران سه سطح برای بیمه در نظر گرفته است و چنانچه فرد بخواهد بیمه عمر، حوادث و فوت بالاتری داشته باشد، می‌تواند بیمه مکمل عمر و حوادث تهیه کنند و محدودیتی در افزایش سرمایه فوت نداریم. این پوشش حداقلی یا متناسبی است که ستاد اربعین انتخاب کرده و فرد می‌تواند از بیمه میهن یا شرکت‌های دیگر بیمه تکمیلی تهیه کند.

مدیرعامل بیمه میهن گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند و بیمه‌های آنها به مرور صادر می‌شود و پیامک صدور بیمه نامه و لینک اپلیکیشن، لینک سایت شرکت بیمه و شماره تلفن پنج رقمی در داخل کشور و عراق که با کد ۰۲۱ بدون هزینه رومینگ است، برای فرد ارسال می‌شود.

به مراکز درمانی اعلام شده مراجعه کنید/ استقرار تیم درمانی و مترجم در مراکز درمانی عراقی
شیخ الاسلامی بیان کرد: علاوه بر این مسیرهای اطلاع‌رسانی و ارتباطی بیمه شده با شرکت بیمه برای افراد تا جایی که زیرساخت‌های کشور عراق اجازه دهد ارسال می‌شود، البته نیروی انسانی نیز در عراق مستقر کردیم تا بتوانیم خدمات بهتری به زائران ارائه کنیم.

وی به بیمه‌شدگان توصیه کرد به مراکز درمانی مراجعه کنند که از طریق سازمان حج و زیارت، مراکز امداد و نجات هلال احمر و بیمارستان‌های مشخص شده حج و زیارت برای مداوا مراجعه کنند.

مدیرعامل بیمه میهن ادامه داد: البته با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی عراقی نیز قرارداد منعقد شده و تیم درمانی و مترجم آشنا به مراحل درمان و شیوه درمانی عراق مستقر کردیم تا درمان زائران به سهولت انجام شود.

شیخ الاسلامی تاکید کرد: زائران مدارک هویتی خود را به همراه داشته باشند تا چنانچه مشکلی پیش آمد به سهولت شناسایی شوند، توصیه می‌کنیم که در مراجعه به مراکز درمانی انفرادی مراجعه نکنند.

وی گفت: لیست مراکز درمانی در سایت و اپلیکیشن بیمه میهن و جمعیت هلال احمر اطلاع رسانی شده است و در کنار آن راهنمای زائر در تمامی مواکب حضور دارند تا اطلاعات اولیه را در اختیار افراد قرار دهند.

مدیرعامل بیمه میهن تاکید کرد: شماره تماس ۹۶۸۸۹ نیز شماره تماس ارتباطی زائران با مرکز پاسخگویی شرکت بیمه میهن است که در ایران بدون پیش کد و زائران در کشور عراق نیز از طریق شماره ۰۰۹۸۲۱۹۶۸۸۹ بدون هزینه رومینگ به مرکز پاسخگویی بیمه متصل و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

خادمین و مسئولان موکب نیز بیمه می‌شوند
مدیر طرح و توسعه و فناوری‌های نوین بیمه میهن توضیح داد: همانطور که اشاره شد زائران پس از ثبت نام افراد در سامانه سماح و پرداخت حق بیمه به صورت اتوماتیک مشخصات زائر به بیمه میهن ارسال و بیمه نامه صادر می‌شود.

سروش بیات افزود: پس از تکمیل ثبت نام زائر لینک اپلیکیشن و سایت بیمه میهن برای وی ارسال می‌شود و افراد می‌توانند با جستجو در مرورگر خود و تکمیل احراز هویت در نرم افزار «با میهن» می‌توانند از خدمات این نرم افزار استفاده کنند.

وی گفت: خدمت دیگر بیمه میهن در اربعین امسال صدور بیمه نامه خادمین و مسوولان موکب و باربری است و چنانچه افراد تجهیزاتی را منتقل می‌کنند یا با خودروی خود مسافرت می‌کنند می‌توانند بیمه شخص ثالث را خریداری کنند.

بیات بیان کرد: در این دوره گزینه اعلام حادثه نیز پیش‌بینی شده تا چنانچه فرد تصادف کند، بیمار شود یا گم شود می‌تواند با انتخاب دکمه اعلام حادثه مشکل پیش آمده را اعلام کند در این شرایط نیروی کمکی اعزام می‌شود.
https://jahannews.com/vdchm6n6k23nkzd.tft2.html
jahannews.com/vdchm6n6k23nkzd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *