چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

بیرانوند-رونالدو این بار در لیگ قهرمانان آسیا؟

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 848131
پرسپولیس در مرحله گروهی قهرمانان آسیا با تیم‌های الهلال و الاتحاد همگروه نمی‌شود.
بیرانوند-رونالدو این بار در لیگ قهرمانان آسیا؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، با توجه به اینکه النصر عربستان در مرحله پلی آف قرار دارد احتمال حضور این تیم در مرحله گروهی و تقابل با پرسپولیس وجود دارد. در آن صورت به طور حتم شاهد بازی بسیار جذابی خواهیم بود و بیرانوند در دو بازی رفت و برگشت مقابل رونالدو قرار می‌گیرد.

البته مدافعان پرسپولیس هم کار بسیار سختی برای مهار ستاره بزرگ فوتبال دنیا در پیش خواهند داشت، اما به طور حتم در صورتی که النصر با پرسپولیس همگروه شود همه یاد بازی تاریخی دو تیم در مرحله نیمه نهایی و البته مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند در جام جهانی 2018 روسیه می‌افتند.

این بازی می‌تواند برای فوتبال دوستان ایرانی هم جذابیت‌های زیادی داشته باشد و مسلماً اگر ورزشگاه آزادی شرایط مناسبی داشته باشد، بلیط‌های این دیدار از مدت‌ها قبل پیش فروش خواهد شد.

پرسپولیس یک بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در ضربات پنالتی از سد النصر عربستان گذشت و به فینال رسید. حالا شاگردان یحیی گل محمدی امیدوارند آن پیروزی تاریخی را در دو بازی رفت و برگشت مرحله گروهی تکرار کنند البته همه این‌ها به شرطی است که النصر و پرسپولیس در یک گروه قرار بگیرند.
https://jahannews.com/vdcc14q4s2bq0s8.ala2.html
jahannews.com/vdcc14q4s2bq0s8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *