دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
مديرعامل سايپايدک خبر داد:

حضور فعال سايپايدک در طرح خدمات و امداد اربعين حسينی

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 848010
مديرعامل سايپايدک از حضور فعال سايپايدک در طرح خدمات و امداد اربعين حسينی سال جاری خبر داد.
حضور فعال سايپايدک در طرح خدمات و امداد اربعين حسينی
به گزارش جهان نيوز به نقل از سايپانیوز، مجتبی معظمی با اشاره به آمادگی ناوگان امدادی و شبكه خدمات پس از فروش سايپا در ارائه خدمات مطلوب به زائران كربلا، گفت: طرح خدمات و امداد اربعين حسينی از ششم تا هفدهم شهريور به مدت 12 روز در مرزهای مهران، تمرچين، چذابه، خسروی، شلمچه و باشماق با حضور 60 واحد امدادی و 14 نمايندگی مجاز در مناطق كشيک مرزی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: تمامی خدمات امدادی به خودروهای سواری گروه سايپا با تخفيف 50 درصدی در اجرت خدمات درون تعميرگاهی به زائرين تا سقف يک ميليون تومان ارائه می‌شود، همچنين حمل خودرو به نزديكترين نمايندگی به صورت رايگان انجام می‌شود.

معظمی افزود: شركت سايپايدک حضور فعالی در ارائه خدمات به زائران اربعين حسينی خواهد داشت تا مشتريان محترم با خيالی آسوده در جاده‌ها تردد كنند. به همين منظور توصيه ما اين است كه به منظور پيشگيری از بروز هر گونه نقص فنی، پيش از آغاز سفر به نمايندگی‌های مجاز سايپا مراجعه کنند و از سلامت كاركرد خودروی خود اطمينان حاصل كنند.

مديرعامل سايپايدک همچنين از تامين قطعات مورد نياز در طرح اربعين به مقدار كافی خبر داد و گفت: تمام پيش‌بينی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مشتريان انجام شده است.
https://jahannews.com/vdcizvavut1a5u2.cbct.html
jahannews.com/vdcizvavut1a5u2.cbct.html
برچسب ها: سایپا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *