چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۷

صف‌های سوخت‌گیری در تهران جمع شد

جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 847721
بررسی های میدانی تسنیم از وضعیت پمپ بنزین های پایتخت نشان می دهد طی ساعات پایانی پنج شنبه، وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در تهران عادی شده و از صف های طولانی خبری نیست.
صف‌های سوخت‌گیری در تهران جمع شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در پی انتشار و باور شایعه گرانی بنزین در فضای مجازی، چند روزی هیجانات کاذب به بحث تأمین بنزین در جایگاه های عرضه ورود کرده و در کنار پرمصرفی و تقاضای بالای روزهای تابستانی بنزین، شاهد مراجعه بیش از نیاز برخی شهروندان به جایگاه های عرضه سوخت بودیم و این امر، صف های طولانی در برخی پمپ بنزین ها ایجاد کرده بود.

باور شایعات کمبود و یا گرانی بنزین، خراب بودن برخی نازل های سوخت گیری، تقاضای بالای بنزین برای سفرهای درون شهری و برون شهری تابستانی، نرسیدن به موقع بنزین به برخی جایگاه های عرضه و تصمیم اخیر برای محدود شدن سوخت گیری با کارت آزاد جایگاه ها و کارت سوخت شخصی، دلایلی است که به طولانی شدن صف های خرید بنزین در برخی نقاط تهران منجر شد.

روز گذشته، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور از تعدادی جایگاه عرضه سوخت در سطح تهران بازدید کرد و با حضور در مرکز پخش فرآورده‌های نفتی از نزدیک در جریان روند توزیع بنزین و سوخت‌گیری خودروها قرار گرفت. 

معاون اول رئیس جمهور، در میانه روز گذشته (پنج شنبه 26 مرداد) اظهار داشت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که در 15 جایگاه در تهران هنوز ازدحام وجود دارد که برای حل این مشکل در جلسه تصمیم‌گیری و مقرر شد که سقف برداشت و برخی محدودیت‌ها لغو شود تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

در ساعات بعد از غروب تا پایان شب روز پنج شنبه و شروع بامداد امروز، بررسی های میدانی تسنیم از نقاط مختلف شهر تهران نشان می دهد که وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در تهران عادی شده و از صف های طولانی خبری نیست.

به نظر می رسد تصمیم دولت برای برداشتن سقف و محدودیت استفاده از کارت سوخت در نقاط پرتردد تهران، تأثیر بسزایی در بازگشت سریع به شرایط عادی داشته است.
https://jahannews.com/vdcgxu97qak9tu4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxu97qak9tu4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


الحمدالله
Iran, Islamic Republic of
الحمدالله، که با هوشیاری و اقدام بموقع ، فتنه بنزینی جمع و کنترل شد.
سینا
Iran, Islamic Republic of
تروبخدا یارانه سوختو بردارید .
Romania
ایران فقط تهران نیست به فکر جایگاه های شهرستان ها هم باشید
Iran, Islamic Republic of
چرا باید برای مردم مسقت وسختی ابجاد کنید بعد متوجه شوید اشتباه کردید؟
Iran, Islamic Republic of
چرا باید صف‌های سوخت‌گیری در تهران ایجاد شود تا بعد مثلا جمعش کنید؟
Iran, Islamic Republic of
آقایان مدعی مدیریت با تصمیم گیری در محدود شدن سوخت گیری با کارت آزاد جایگاهها و کارت سوخت شخصی باعث طولانی شدن صفهای بنزین شدن
Iran, Islamic Republic of
هی گفتید طرف گفته منم جمعه فهمیدم الان که پنج شنبه فهمیدند(ازدحام و صفهای در جایگاه های عرضه سوخت وجود دارد)!!!!!!!!!!!!