چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱

چرایی صف طولانی جایگاه های سوخت

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 847652
این روزها در شهرستان های خراسان جنوبی شاهد صف های طولانی در جایگاه های سوخت هستیم، اما مسئولین تأکید دارند مشکلی در تأمین بنزین وجود ندارد.
چرایی صف طولانی جایگاه های سوخت
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر،‌ چند روزی است شلوغی جایگاه‌های سوخت در شهرستان‌های خراسان جنوبی مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است.

شایعات نیز زبان به زبان می چرخد و بر نگرانی‌ها می‌افزاید که نیازمند تبیین و روشنگری است.

مردم وقتی در ساعات پایانی شب به جایگاه‌های سوخت مراجعه می‌کنند با این جمله جایگاه داران مواجه می‌شوند که امکان سوخت گیری با استفاده از کارت آزاد جایگاه داران وجود ندارد.

محمدرضا عابدانی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی در این زمینه اظهار کرد: یکی از دلایل شلوغی جایگاه‌های سوخت کاهش موج گرما و افزایش سفرها است.

عابدانی ادامه داد: برای کاهش مشکلات ناشی از شلوغی جایگاه‌های سوخت تلاش کرده ایم که صف شهروندانی که می‌خواهند از کارت شخصی استفاده کنند و شهروندانی که تمایل به استفاده از کارت آزاد جایگاه‌ها دارند، تفکیک شود.

وی افزود: با این روش، کار را برای شهروندانی که می‌خواهند از کارت شخصی استفاده کنند را تسهیل می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در زمینه تأمین بنزین هیچ مشکلی وجود ندارد، بیان کرد: ذخیره سازی کافی بنزین در خراسان جنوبی وجود دارد و مردم به شایعات توجه نکنند.

عابدان افزود: برای پیشگیری از قاچاق سوخت، نظارت بر مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی را افزایش داده و همچنین اقدام خودروهایی که به صورت مکرر در روز با استفاده از کارت‌های آزاد جایگاه‌ها سوخت گیری کرده و با استفاده از دوربین‌های جایگاه‌ها ثبت شده را پیگیری می‌کنیم.
https://jahannews.com/vdcjiaeo8uqexmz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjiaeo8uqexmz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به جای همه این کارها قانون رو درست اجرا کنید اطلاع رسانی درست انجام بدین
استفاده الزامی از کارست سوخت شخصی
ممنوعیت استفاده از کارت سوخت دیگران
جریمه سنگین برای تخلف از قانون
صدور آنی کارست سوخت خودرو های جدید و درخواستهای صاحبات خودرو به صورتی که هیچ خودرو بدون کارت نباشه
و مهمتر اینکه با کارت خودرو کارت بانکی هر شخص بشه سوخت زد
روش و سیستم رو اصلاح کنید مشکلات رفع میشه