شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰
۱

دیدار وزیر خارجه با خانواده دیپلمات ربوده شده

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۵۰
کد مطلب: 847203
حسین امیرعبداللهیان با همسر و فرزند سید محسن موسوی، کاردار ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در لبنان در سال ۱۳۶۱ دیدار کرد.
دیدار وزیر خارجه با خانواده دیپلمات ربوده شده
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در این دیدار در خصوص راهکار‌های پیگیری سیاسی، حقوقی و بین‌المللی پرونده چهار دیپلمات ربوده شده کشورمان در لبنان بحث و تبادل نظر شد.

چهاردهم تیر سال ۱۳۶۱، خودرو هیات نمایندگی دیپلماتیک ایران حامل سردار احمد متوسلیان وابسته نظامی سفارت ایران در بیروت، سید محسن موسوی کاردار سفارت، تقی رستگار مقدم کارمند سفارت و کاظم اخوان عکاس و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، حین ورود به پایتخت لبنان و در هنگام عبور از پست ایست و بازرسی توسط مزدوران حزب فالانژ لبنان متوقف شده و چهار سرنشین خودرو مزبور به رغم مصونیت دیپلماتیک توسط آدم‌ربایان دست‌نشانده رژیم صهیونیستی ربوده شدند.
https://jahannews.com/vdcbgzbwfrhba5p.uiur.html
jahannews.com/vdcbgzbwfrhba5p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خب چرا جاسوس هاي امريكايي را مفت مسلم آزاد كرديد ؟ از طريق امريكايي ها رژيم صهيونيستي را حزب فالانژ را تحت فشار مي گذاشتيد تا تكليف چهار ديپلماتهاي ربوده شده را را مشخص كنند ياهما موقع كه نظاميان متجاوز امريكايي را در خليج فارس دستگير كرديد همين كار را مي كرديد ؟!.