سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

ادارات درخواست گذرنامه در تهران +آدرس

يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 847027
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه، نشانی ادارات پلیس گذرنامه تهران برای درخواست حضوری گذرنامه ویژه اربعین را اعلام کرد.
ادارات درخواست گذرنامه در تهران +آدرس
به گزارش جهان نيوز، سردار علی ذوالقدر، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به نشانی ادارات پلیس گذرنامه تهران برای درخواست حضوری گذرنامه ویژه اربعین اظهار کرد: مردم از دو طریق می‌توانند گذرنامه ویژه اربعین را درخواست بدهند؛ نخستین راه استفاده از اپلیکیشن "پلیس من" است و راه دوم مراجعه حضوری به ادارات پلیس گذرنامه است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود حتی‌المقدور افراد حضوری برای درخواست گذرنامه ویژه اربعین مراجعه نکنند و مراحل درخواست را آنلاین ثبت کنند؛ گفت: در تهران 5 مرکز برای مراجعه حضوری به منظور درخواست صدور گذرنامه ویژه اربعین وجود دارد.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: نخستین مرکزی که افراد برای درخواست صدور گذرنامه ویژه اربعین می‌توانند به آن مراجعه کنند، اداره کل گذرنامه به آدرس  تهران - آرش مهر (شهرآرا) - نرسیده به کلیسای آشوری - پلاک 33 است.

ذوالقدر ادامه داد: آدرس دیگری که مردم می‌توانند برای درخواست صدور گذرنامه ویژه اربعین به آن مراجعه کنند ساختمان مرکزی پلیس گذرنامه و مهاجرت به آدرس تهران - خیابان کوه نور - خیابان مطهری است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دو مرکز در شرق تهران (استان تهران، ورامین، بلوار امام رضا، بین سعادت و کوی دوستان) و غرب تهران (استان تهران، ولیعصر، بین گل ها و گل بهار) برای درخواست گذرنامه ویژه اربعین وجود دارد.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: البته در شهر ری هم یک مرکز به آدرس تهران، محله جوانمرد قصاب، شهر ری، بلوار بسیج، میدان نماز هم وجود دارد که ساکنان شهر ری می‌توانند برای تمدید گذرنامه و یا درخواست گذرنامه ویژه اربعین به آن مراجعه کنند.
https://jahannews.com/vdcf0edcew6djxa.igiw.html
jahannews.com/vdcf0edcew6djxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *