سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۴
سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد

آمار متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس در پایان روز دوم؛ ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 846413
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با آمار ۷ هزار و ۶۶۹ نفری روز اول پیش ثبت نام‌ها، مجموع متقاضیان داوطلبی انتخابات در پایان روز دوم به ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده است.
آمار متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس در پایان روز دوم؛ ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر
به گزارش جهان نيوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با آمار ۷ هزار و ۶۶۹ نفری روز اول پیش ثبت نام‌ها، مجموع متقاضیان داوطلبی انتخابات در پایان روز دوم به ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده است.

وی این مطلب را مطرح کرد و اظهار داشت: مدیران و مسئولانی که باید بر اساس قانون انتخابات مجلس برای نمایندگی از سمت خود استعفا می‌دادند، ۱۴۳ نفر از پیش ثبت نام‌کنندگان تا روز دوم را تشکیل داده‌اند.

پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی با به روز رسانی قانون انتخابات مجلس به فرآیند انتخاباتی اضافه شده است.

در این مرحله متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس یک هفته فرصت دارند تا برخی اطلاعات و مدارک هویتی، تحصیلی و شغلی خود را در سامانه وزارت کشور ثبت و بارگذاری کنند.

دبیر ستاد انتخابات کشور همچنین از پیش ثبت نام ۱۷۵ نفر از کسانی که سابقه نمایندگی مجلس دارند، سخن گفت و افزود: حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با ۲ هزار و ۳۴۷ متقاضی، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شده و تا روز بیست و دوم ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdcdf90jsyt0oo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdf90jsyt0oo6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
هرکسی از مادرش قهر میکنه کاندید میشه ، برخی از این افراد از این طرف جمهوری اسلامی را تحریم می‌کنند از آن طرف بخاطر وارد چالش کردن نظام و البته بعضی هایشان با دستور اربابانشان برای بدست گرفتن مثلا قدرت ثبت نام می‌کنند
قهرمان
Iran, Islamic Republic of
بالاخره کاندید بشن یا نشن برادر شجاع
شجاع
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چی بگم گیج شدم
قهرمان
Iran, Islamic Republic of
پس سکوت کن برادر شجاع