يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
۳

گروگانگیری وحشیانه دلاری در تهرانسر

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۲۳
کد مطلب: 846080
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از گروگانگیری نافرجام در تهرانسر با ورود به موقع پلیس خبر داد و گفت: هر ۵ نفر گروگانگیر که از اتباع کشور همسایه بودند در محل دستگیر شدند.
گروگانگیری وحشیانه دلاری در تهرانسر
به گزارش جهان نيوز به نقل از رکنا، سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر گروگانگیری در محله تهرانسر تهران در یک منزل مسکونی توسط 5 نفر از اتباع کشور همسایه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 150 این محل قرار گرفت.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، متهمان 22 الی 33ساله با استفاده از سلاح سرد دو نفر را گروگان گرفته و از خانواده آنها تقاضای مبلغ 200 هزار دلار جهت آزادی گروگان‌ها کرده‌اند.
 
 
وی تصریح کرد: با حضور به موقع ماموران پلیس هر 5 متهم که در حال شکنجه کردن گروگان‌ها بودند طی یک عملیات پلیسی و منسجم در محل دستگیر شدند و پس از بررسی مشخص شد گروگان‌ها نیز دو مرد جوان حدوداً 21 الی 24 ساله  از اتباع کشور همسایه بودند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: عکس‌العمل خوب و به موقع همکارانم در سرکلانتری مربوط باعث نجات جان 2 گروگان و بازگشت آنها به خانواده شد.
https://jahannews.com/vdcdj90jzyt0oz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdj90jzyt0oz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینقدر هرکی به هرکی شده که اتباع هم تو کشور ما دم در آوردن . واقعا خنده داره . .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
كشور همسايه يعني همون افغانستان !!؟؟
چرا تحويل طالبان ندادين !؟
Iran, Islamic Republic of
اتباع کشور همسایه دیدن انقدر با هنجار شکنی‌های کف خیابان و گردن‌کشی‌ها سلبریتی‌های داخلی برخورد نشد گفتند ما هم برویم یک گروگانگیری‌ای بکنیم!