چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

قالیباف: ثابت شد که ملت امام حسین(ع) هستیم

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 846031
توطئه‌گران دشمنان ملت ایران برای جدا کردن این مردم از اهل بیت علیهم‌السلام باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم.
قالیباف: ثابت شد که ملت امام حسین(ع) هستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، محمد باقر قالیباف در نشست علنی امروز - یکشنبه ۱۵ مرداد - مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به برگزاری مراسم محرم اظهار داشت: ملت مومن ایران اسلامی، امسال با شکوه‌تر از گذشته و فراتر از پیش بینی‌ها، مجالس عزای سید و سالار و شهیدان را به نحو شایسته برگزار کردند.

وی اضافه کرد: توطئه گران دشمنان ملت ایران که برای جدا کردن این مردم از اهل بیت علیهم السلام برنامه‌ریزی کرده بودند، باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم و شعله عشق دیرینه مردم ایران به اهل بیت علیهم السلام برافروخته تر خواهد بود.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از تمامی بانیان خیر، واعظان معزز، مداحین و عموم خادمان برگزاری آیین های عزای محرم امسال در سراسر کشور همچنین به طور ویژه از تمامی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) و نیروهای جان بر کف میدانی در فراجا و سایر نهادها که با دقت و هوشمندی توطئه ها را خنثی کردند و آرامش و امنیت مردم را در مجالس محرم امسال فراهم کردند تشکر می‌کنم و قدردان زحمات و ایثار آنها هستیم.

قالیباف در پایان خاطرنشان کرد: سالروز شهادت فرمانده متعهد و متخصص امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی را گرامی می دارم و به تمامی شهدای پرافتخار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستم.
https://jahannews.com/vdcjtmeovuqexyz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtmeovuqexyz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *