دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۶

سارقین گردنبند آقای بازیگر دستگیر شدند

پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب: 845846
سارقین گردنبند علیرام نورایی؛ بازیگر سینما و تلویزیون شناسایی و دستگیر شدند.
سارقین گردنبند آقای بازیگر دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ کارگاه سعید دالوند؛ رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ به جزییات شناسایی سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند علیرام نورایی؛ بازیگر سینما و تلویزیون کرده بودند را اشاره کرد و اظهار کرد:  روز چهارشنبه 11 مردادماه، ماموران کلانتری 101 تجریش در محدوده خیابان نیاوران به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و پیش از هرگونه اقدام این افراد جهت فرار از موقعیت، آنها را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: افراد دستگیر شده، جهت انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته؛ در بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه‌دار مشخص شد که این دو به‌نام‌های آرش و اشکان از سارقین زورگیر و سابقه‌دار پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند که در زمان دستگیری اقدام به ارائه هویت‌های مجعول برای خود کرده بودند.

دالوند گفت: با شناسایی آرش و اشکان به عنوان سارقین سابقه‌دار در موضوع سرقت‌های زورگیری و گردنبندقاپی، تحقیقات فنی ـ پلیسی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت و با جمع‌بندی قرائن و دلایل پلیسی مجبور به اعتراف به سرقت در مناطق شمال تهران شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: با توجه به اعترافات به دست آمده از متهمین، روز پنجشنبه مورخه 12 مردادماه 1402، علیرام نورایی به‌همراه همسرش جهت شناسایی متهمین به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شده و بلافاصله پس از مواجه حضوری با متهمین، هر دو متهم را به صورت دقیق و کامل شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر متهمین در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشته و تحقیقات از آنها جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین سایر شکات و مالباختگان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
https://jahannews.com/vdcc0pq4e2bq048.ala2.html
jahannews.com/vdcc0pq4e2bq048.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بازیگری ولایت مدار است.... بارک الله ....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بنویسید گردنبند طلا!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
این یکی از کسانی بود که فکر می کردیم مسلمونه...
Iran, Islamic Republic of
البته مسلمونی با یه گردنبند از بین نمیره اما استفاده مرد از گردنبند طلا هم بنابر نظر مراجع تقلید، حرام است و حتی خرید و فروش طلای مردان جایز نیست.
United Arab Emirates
سال ۹۷ دزد موبایل من و ۲۰ نفر دیگه رو گرفتند و توی دادگاه هم تشکیل پرونده دادیم ولی تا امروز خبری از جلسه دادگاه نشده.