جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

گزارش‌های تأییدنشده از حضور یک فرد مسلح داخل ساختمان سنای آمریکا

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب: 845809
پلیس کنگره آمریکا در بیانیه‌ای علی‌رغم اعلام اینکه گزارش تأییدشده‌ای از تیراندازی در ساختمان سنا وجود ندارد از حاضران در ساختمان خواسته در محلی که هستند پناه بگیرند.
حمله به کنگره آمریکا؟
 به گزارش جهان نيوز، پلیس کنگره آمریکا از حضور احتمالی یک فرد مسلح در ساختمان سنای آمریکا خبر داد. برخی منابع می‌گویند ساختمان سنا در پی این حادثه تخلیه شده است. 

پلیس کنگره آمریکا در بیانیه‌ای علی‌رغم اعلام اینکه گزارش تأییدشده‌ای از تیراندازی در ساختمان سنا وجود ندارد از حاضران در ساختمان خواسته در محلی که هستند پناه بگیرند.

در این بیانیه آمده است: «مأموران ما پس از دریافت یک تماس نگران‌کننده اضطراری در حال جستجو در داخل و اطراف ساختمان‌های سنا هستند.» 
این بیانیه می‌افزاید: «همزمان با جاری بودن تحقیقات ما لطفاْ از این منطقه دوری کنید. اگر داخل ساختمان‌های سنا هستید باید در همانجا هستید پناه بگیرید، زیرا گزارشی حاکی از حضور یک فرد مسلح فعال است. باید خاطرنشان کرد که هیچ گزارش تأییدشده‌ای از شلیک گلوله در دست نیست.»

 سنای آمریکا در تعطیلات تابستانی است و اکثر قانونگذاران در حال حاضر در دفاترشان حضور ندارند، اما بخشی از کارکنان سنا در اکثر دفاتر آن حضور دارند. 

پلیس کنگره علاوه بر این از حاضران در ساختمان خواست تجهیزات الکترونیکی‌شان را خاموش کنند و فضا را ساکت نگاه دارند.  تصاویر منتشرشده حضور سنگین پلیس در بیرون ساختمان‌های سنا را نشان می‌دهد.
https://jahannews.com/vdcbgsbw9rhbawp.uiur.html
jahannews.com/vdcbgsbw9rhbawp.uiur.html
برچسب ها: کنگره آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *