چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

رونمایی از پیراهن تیم فوتبال سپاهان در لیگ بیست و سوم +تصاویر

دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 845575
آیین رونمایی از لباس و حامیان مالی تیم فولاد مبارکه سپاهان در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برگزار شد.
پیراهن سپاهان رونمایی شد +تصاویر
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان ظهر امروز در آیین رونمایی از لباس و حامیان مالی تیم فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: صحبت‌های هواداران را درک می‌کنم و برای به دست آوردن جام‌های قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: ما یک شهر و کشور مردم پذیریم و به جنگ نمی‌رویم چون به دنبال صلح هستیم؛ ما ارزش‌هایی را می‌خواهیم که جزئی از آن هستیم، ما یک رقابت عادلانه و منصفانه می‌خواهیم.

مورایس با بیان اینکه وقتی ۹ ساله بودم مادرم فوت شد و حتی یک بازی از من را ندید، گفت: مادران خیلی مهم هستند، با اینکه یک انسان بالغ هستم اما نبود مادرم را احساس می‌کنم، بازیکنان نیز به مادران خود وابسته هستند و لیاقت این را دارند که مادرانشان در ورزشگاه شاهد بازی آن‌ها باشند‌.

امیدوارم فصل خوبی را برای سپاهان رقم بزنیم
پیام نیازمند، دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در ادامه این مراسم عنوان کرد: از مدیریت و هیأت مدیره و همه کسانی که برای موفقیت سپاهان تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه قول می‌دهیم تمام تمرکز ما بر مسائل داخل زمین باشد، بیان کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است و دوری از حواشی اجتناب ناپذیر است.

نیازمند افزود: سپاهان بازیکنان بزرگی دارد، ملی‌پوشان و کسانی که لیاقت ملی‌پوش شدن را دارند، تیم خیلی خوب و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

کیفیت پخش تلویزیونی افزایش یابد
رامین رضاییان ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان نیز در این مراسم اظهار داشت: دو خواسته از مسؤولان اصفهان دارم، یکی اینکه کیفیت پخش زنده تلویزیونی مسابقات افزایش یابد.


وی افزود: مورد دوم اینکه، اگر قرار است در ورزشگاه آزادی بانوان حضور داشته باشند، هواداران بانو در اصفهان نیز باید شرایط حضور در ورزشگاه را داشته باشند.

 

به گزارش فارس، آیین رونمایی از لباس و حامیان مالی تیم فولاد مبارکه سپاهان در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور مدیران باشگاه سپاهان، اعضای تیم فوتبال بزرگسالان، اصحاب رسانه و هواداران در مجموعه باغ‌ فردوس برگزار شد.
https://jahannews.com/vdcbzsbwsrhbasp.uiur.html
jahannews.com/vdcbzsbwsrhbasp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *