يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۵

تهران جایی برای زندگی نیست +فیلم

شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 845309
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: انسان در شهر تهران با این همه مشکلی که به لحاظ زیست محیطی دارد اگر ما برنامه ای برای آن نداشته باشیم جایی برای زندگی نگذاشته و نخواهد گذاشت.
تهران جایی برای زندگی نیست +فیلم
به  گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در مراسم «رونمایی از ۸ مرکز معاینه فنی سیار» گفت:

  تهران دو معضل دیرینه دارد که یکی ترافیک است و دیگری آلودگی هوا که البته آلودگی هوا مرتبط با ترافیک است.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ یا ۸۰ سال سابقه آلودگی هوا در تهران رقم کمی نیست، گفت: اگر می‌خواهیم در قانون هوای پاک یا کشور برای آلودگی هوا چاره‌جویی کنیم باید تهران را متفاوت ببینیم. قانون هوای پاک برای همه شهرها قانون کلی قلمداد می‌شود. در حالیکه باید برای تهران با توجه به شرایط آن نگاه متفاوتی داشته باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: به راحتی می‌توان با اقدامات ساده مدیریتی با هدر رفت هزینه‌ای کم به سمت کاهش آلودگی هوا حرکت کرد.

حمیدی ادامه داد: تعداد زیادی از خودروها معاینه فنی خود را خارج از تهران می‌گیرند و این در شرایطی است که می‌دانیم سختگیری‌ها در درون شهر تهران بیشتر است. لذا باید معاینه فنی تهران در کشور اجازه کار داشته باشد ولی بالعکس آن خیر و باید نگاه متفاوت در این زمینه حاکم شود..
https://jahannews.com/vdcgzn97yak9tw4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzn97yak9tw4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما فقط زورتان به سواری ها می رسد یه نگاهی به آلودگی اتوبوس ها، مینی بوس و کامیونهای که درسطح شهر تردد دارند داشته باشید بد نیست
Iran, Islamic Republic of
طرح های ترافیکی که پلیس ایحاد میکند مثل بستن یک لاین اتوبان کاری که در مدرس و همت انجام میشود خودش ترافیک و آلودگی ایجاد میکند
Iran, Islamic Republic of
نبود طراحی مناسب در اتوبان ها و خیابانها یکی از علل ترافیک به به دنبال آن آلودگی هواست مثلا در اتوبان همت تقاطع با خروجی پاسداران همیشه ترافیک است .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
براي چه كساني جاي زندگي نيست ؟؟
پولدارها يا فقرا و اقشارآسيب پذير ؟؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
علت این همه ناهنجاری درتهران واقعا همینه!