چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

انفجار خودرو در دمشق/ ۶ شهید و ۲۳ زخمی

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 845206
منابع خبری از انفجار یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده در منطقه زینبیه دمشق و شهادت دستکم شش نفر در این حادثه تروریستی خبر دادند.
انفجار خودرو در دمشق/ ۶ شهید و ۲۳ زخمی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، منابع خبری گزارش دادند که یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده در منطقه زینبیه دمشق منفجر شده است.

به گفته این منابع، بر اساس آمار اولیه دستکم 15 نفر در این انفجار تروریستی زخمی و 1 نفر به شهادت رسیده است. این انفجار عصر  امروز در منطقه زینبیه در نزدیکی هتل سیده السلام رخ داده است.

شبکه المیادین تعداد شهدای انفجار تروریستی امروز زینبیه دمشق را پنج تن اعلام کرد که در بین آن‌ها زنان و کودکان نیز وجود دارد. هفت تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

با این حال، ساعاتی بعد، وزارت کشور سوریه به صورت رسمی آمار شهدای انفجار امروز در منطقه سیده زینب دمشق را 6 نفر اعلام کرد. همچنین 23 نفر نیز در جریان این انفجار تروریستی زخمی شده اند که به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل شده اند.

  افزایش تدابیر امنیتی در زینبیه  
به دنبال انفجار تروریستی امروز منطقه سیده زینب، تدابیر امنیتی در این منطقه افزایش یافته و یگانی از مدافعین که عمدتا لبنانی هستند، برای تأمین امنیت و ایجاد ایست بازرسی در ورودی‌ها و خروجی‌های این منطقه اختصاص داده شده و خودروهایی به منظور کشف موارد منفجره احتمالی به منطقه ارسال شده است.

یونیوز: داعش پشت پرده انفجارهای زینبیه دمشق است
خبرگزاری یونیوز به نقل از منابع امنیتی در سوریه مدعی شد که عناصر تروریستی داعش پشت پرده انفجارهای تروریستی دیروز و امروز منطقه سیده زینب شهر دمشق هستند.
https://jahannews.com/vdccxpq4e2bq0i8.ala2.html
jahannews.com/vdccxpq4e2bq0i8.ala2.html
برچسب ها: انفجار دمشق شهادت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *