شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ولخرج‌ترین باشگاه‌های فوتبال در ۱۰ سال اخیر +عکس

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 845094
منچستریونایتد با نزدیک به 1.3 میلیارد یورو هزینه برای خرید بازیکن در 10 سال اخیر، ولخرج‌ترین تیم فوتبال نام گرفت.
ولخرج‌ترین باشگاه‌های فوتبال در ۱۰ سال اخیر
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سایت ترانسفرمارکت از بیشترین خرج در فوتبال اروپا در 10 سال اخیر پرده برداشت که منچستریونایتد با اختلاف در صدر قرار دارد.

شیاطین سرخ که 10 سال گذشته دوران پسا فرگوسن را آغاز کردند، در این مدت نزدیک به 1.3 میلیارد یورو برای خرید بازیکن هزینه کردند. هزینه‌ای که به نظر می‌رسد با توجه به پیش‌بینی آنها جلو رفت و این تیم تنها در زمان مورینیو توانست به چند جام دست پیدا کند.

منچسترسیتی نیز با نزدیک یک میلیارد یورو در رده دوم قرار دارد. بیشترین هزینه‌ها را می‌توان به پای گواردیولا نوشت ولی سرمربی اسپانیایی توانست این تیم را برای اولین بار به مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند و 5 بار فاتح لیگ برتر شود.

آرسنال نیز با یک میلیارد در رده سوم جای دارد و تیم‌های پاریس، چلسی، بارسلونا، نیوکاسل، آ.ث میلان، تاتنهام و رئال مادرید در رده‌های بعدی قرار دارند.

نکته مهم خرج کم رئال مادرید با وجود موفقیت‌های بسیار است. زیدان و آنچلوتی توانستند با کمترین هزینه این تیم را به 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان برسانند و سلطه بزرگی بر اروپا به راه اندازند.
 
 
https://jahannews.com/vdchwmn6k23nkvd.tft2.html
jahannews.com/vdchwmn6k23nkvd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *