دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

رونمایی از جانشین طارمی در میلان +عکس

سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 844947
باشگاه میلان بعد از شکست مذاکرات با طارمی بازیکن جایگزینش را رونمایی کرد.
رونمایی از جانشین طارمی در میلان +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، باشگاه میلان به صورت رسمی برای جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو اقدام کرده بود ولی در نهایت با سنگ اندازی باشگاه پرتغالی این انتقال رخ نداد تا میلان منصرف شود.

طبق گزارش های رسیده از اروپا مهدی طارمی با میلان به توافق شخصی رسیده بود تا قراردادی 4 ساله امضا کند اما در نهایت باشگاه پورتو با افزایش درخواستش از 20 میلیون به 30 میلیون یورو مانع از این انتقال شد.

میلان بعد از شکست مذاکرات با طارمی برای سهمیه غیر اروپایی اش با باشگاه ویارئال وارد مذاکره شد تا چوکوئزه هافبک نیجریه‌ای به خدمت بگیرد و در نهایت موفق به این کار شد.


فابریزیو رومانو خبر داد انتقال ساموئل چوکوئزه به آث میلان تمام شد. مدارک بین آث میلان و ویارئال در حال تبادل و بررسی است. او قراردادش را این هفته امضا خواهد کرد که تا ژوئن 2028 اعتبار دارد.

میلان برای جذب این بازیکن 20 میلیون یورو به اضافه پاداش 8 میلیون یورو پرداخت می کند. تست پزشکی این بازیکن با میلان اواخر هفته انجام می شود.
https://jahannews.com/vdcdoo0j5yt0on6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdoo0j5yt0on6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *