شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

«مهدی طارمی» در اروپا به بازی‌اش ادامه می‌دهد

دوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 841787
مدیر برنامه‌های مهاجم ایرانی پورتو خبر داد این بازیکن قصدی برای رفتن به الهلال ندارد.
«مهدی طارمی» در اروپا به بازی‌اش ادامه می‌دهد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مهدی طارمی که تنها یک سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با پورتو باقی مانده است، این روزها شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش وجود دارد و از باشگاه‌های بزرگی همچون میلان، منچستریونایتد، ولورهمپتون، مارسی، تاتنهام و بایرن مونیخ به‌عنوان مشتریان این مهاجم ایرانی یاد شده است، اخیراً پیشنهادی از باشگاه الهلال هم دریافت کرده است و این باشگاه عربستانی حاضر است برای به‌خدمت گرفتن او 35 میلیون یورو به پورتو بپردازد.

اسماعیل مطر خبرنگار مصری نسخه عربی سایت «365Scores» به‌نقل از علیرضا نکومنش مدیر برنامه‌های مهاجم 30ساله پورتو نوشت: «مهدی یک سال دیگر با باشگاه پورتو قرارداد دارد و علی‌رغم علاقه باشگاه‌های عربستانی در اروپا به بازی‌اش ادامه خواهد داد. ما به علاقه آنها به جذب طارمی احترام می‌گزاریم اما برنامه او ماندن در پورتو و اروپا است، طارمی مشتاقانه منتظر بازی در اروپا است».

این خبرنگار مصری همچنین به‌نقل از منبعی نزدیک به مهدی طارمی مدعی شد که همسر این مهاجم ایرانی در انتخاب باشگاه بعدی او تأثیرگذار خواهد بود.

طارمی 30 ساله که فصل اخیر با 22 گل‌زده عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرد، در سه فصل اخیر آمار 80 گل‌زده و 49 پاس‌گل در 147 بازی را از خود به‌جای گذاشته است.
https://jahannews.com/vdcc4sq4m2bq0m8.ala2.html
jahannews.com/vdcc4sq4m2bq0m8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *