يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳
قالیباف:

توهین به عقاید مسلمانان جهان بی‌هزینه نیست/ دولت‌های اسلامی غیرت دینی خود را به نمایش بگذارند

شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 844535
رئیس مجلس ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.
توهین به عقاید مسلمانان جهان بی‌هزینه نیست/ دولت‌های اسلامی غیرت دینی خود را به نمایش بگذارند
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (شنبه ۳۱ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: زمینه‌سازی اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دولت سوئد را شدیداً محکوم می‌کنیم.

وی بیان کرد: دولت سوئد در ادعای خود پیرامون مخالفت با این اقدام صادق نیست و هیچ اقدام عملی مؤثری برای جلوگیری از این قبیل اقدامات به عمل نیاورده است. جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: خروش روز گذشته ملت مؤمن ایران اسلامی در سراسر کشور برای محکوم کردن این اقدام شنیع، حرکتی به هنگام، ضروری و از روی موقعیت‌شناسی بود. انتظار می‌رود دولت‌های مسلمان نیز همچون ملت‌های مسلمان اتحاد و غیرت دینی خود را در برابر این شیطان‌صفتان هتاک به نمایش بگذارند.
https://jahannews.com/vdcgwt97nak9tn4.rpra.html
jahannews.com/vdcgwt97nak9tn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روزانه هزاران بار ،سازمان یافته درفضای مجازی رها در دست دشمن ،به مقدسات اهانت میشود.
Iran, Islamic Republic of
تعطیلی سفارت سوئد و اخراج سفیر باید فورا انجام بشه
Iran, Islamic Republic of
کشورهای عرب مسلمان بجز عراق ساکت هستند ترکیه هم فقط مانور سیاسی می‌دهد.