کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قالیباف:

توهین به عقاید مسلمانان جهان بی‌هزینه نیست/ دولت‌های اسلامی غیرت دینی خود را به نمایش بگذارند

31 تير 1402 ساعت 8:59

رئیس مجلس ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.


به گزارش جهان نیوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (شنبه ۳۱ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: زمینه‌سازی اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دولت سوئد را شدیداً محکوم می‌کنیم.

وی بیان کرد: دولت سوئد در ادعای خود پیرامون مخالفت با این اقدام صادق نیست و هیچ اقدام عملی مؤثری برای جلوگیری از این قبیل اقدامات به عمل نیاورده است. جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: خروش روز گذشته ملت مؤمن ایران اسلامی در سراسر کشور برای محکوم کردن این اقدام شنیع، حرکتی به هنگام، ضروری و از روی موقعیت‌شناسی بود. انتظار می‌رود دولت‌های مسلمان نیز همچون ملت‌های مسلمان اتحاد و غیرت دینی خود را در برابر این شیطان‌صفتان هتاک به نمایش بگذارند.


کد مطلب: 844535

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/844535/توهین-عقاید-مسلمانان-جهان-بی-هزینه-نیست-دولت-های-اسلامی-غیرت-دینی-خود-نمایش-بگذارند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com