چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

بیانیه شدیداللحن دمشق علیه رژیم صهیونیستی

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب: 844358
وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق تاکید کرد تداوم این حملات بیانگر آن است که رژیم صهیونیستی و ابزارهای اجرایی آن یعنی داعش و جبهه‌النصره در تضعیف سوریه ناتوان هستند.
بیانیه شدیداللحن دمشق علیه رژیم صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز، وزارت امور خارجه سوریه، شامگاه امروز (چهارشنبه)، درباره تجاوز بامدادی رژیم صهیونیستی به اطراف شهر دمشق بیانیه صادر کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، بامداد امروز، چند نقطه در حومه دمشق را هدف حمله موشکی قرار دادند که پدافند هوایی سوریه اکثر موشک‌های شلیک‌شده را ساقط کرد.

یک منبع نظامی، صبح امروز، به خبرگزاری سوریه گفت که در پی این حمله دو نظامی مجروح شده‌اند و خساراتی مادی به بار آمده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)،‌ وزارت امور خارجه سوریه تجاوز رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را محکوم کرد و از سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواست که مسئولیت خود در محکومیت این تجاوز را ایفا کنند و این رژیم را مجبور نمایند دست از این سیاست جنایتکارانه بردارد.

دمشق در عین حال اشاره کرد: «نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان به تداوم جنایت‌های متجاوزانه و تروریستی اصرار می‌ورزند و ناتوانی مزدوران خود اعم از داعش و جبهه النصره در تضعیف سوریه و مردم آن را نشان می‌دهند.»

وزارت امور خارجه سوریه همچنین در بخش دیگری تاکید کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به شهرهای سوریه نقض آشکار حقوق بین‌الملل، حقوق بین‌الملل بشردوستانه و منشور سازمان ملل متحد است.

دمشق در پایان از کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی و محافظت‌کننده از این رژیم خواست که به شورای امنیت اجازه دهند وظایف خود را در حفظ صلح و امنیت جهانی ایفا کند و اقدامات لازم برای جلوگیری از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و بازخواست و پیگرد عاملان این جنایات را اتخاذ نماید.
https://jahannews.com/vdcjixeoouqextz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjixeoouqextz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *