يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳
سردار تنگسیری:

آموزش و پرورش حماسه ۲۸ تیرماه ۹۸ نیروی دریایی سپاه را در کتب درسی جانمایی کند

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 844303
امروز در نیروی دریایی سپاه، نمونه پهپادهای منحصر به فرد طراحی و ساخته می شود و این نشان از همت جهادی و انقلابی افسران جوان و عملیاتی‌شدن فرمان «ما می توانیم» فرمانده معزز کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است.
آموزش و پرورش حماسه ۲۸ تیرماه ۹۸ نیروی دریایی سپاه را در کتب درسی جانمایی کند
به گزارش جهان نيوز،‌ سردار علیرضا تنگسیری صبح امروز (چهارشنبه، ۲۸ تیرماه) در بازدید از یگان فرماندهی پهپاد نیروی دریایی سپاه در جمع رزمندگان دریادل این یگان با تاکید بر اینکه امروز به‌کارگیری پهپادها یکی از راهبردهای دفاعی در نیروی دریایی سپاه است، گفت: امروز بحمدالله در نیروی دریایی سپاه نمونه پهپادهای منحصر به فرد طراحی و ساخته می شود و این نشان از همت جهادی و انقلابی افسران جوان و عملیاتی نمودن فرمان «ما می توانیم» فرمانده معزز کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است.

وی افزود:‌ این کار به گونه‌ای انجام می‌شود که دشمن متعجب شده با این همه فشارهای حداکثری و تحریم‌های گسترده چگونه فرزندان ایران اسلامی توانستند به این سطح رشد و پیشرفت در حوزه‌های تجهیزات دفاعی و نظامی برسند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، پیشرفت‌های ارتش و سپاه در حوزه پهپادی را بسیار ارزشمند و قدرت ساز توصیف کرد و افزود: ساخت پهپاد در سطوح مختلف عملیاتی و تکنولوژی‌های متعدد آن، امروز هم در ارتش قهرمان و هم در سپاه پاسداران بسیار چشمگیر و غرورآمیز است.

سردار تنگسیری با اشاره به بزرگداشت یاد و خاطره عملیات موفقیت آمیز و غرور آفرین توقیف نفتکش انگلیسی در  ۲۸ تیرماه ۹۸، تصریح کرد: ملت ما  ۲۸ تیرماه را فراموش نخواهد کرد. چرا که در آن روز ما یکی از تکالیف و امتحان مهم الهی دوران خدمتی خود را با موفقیت انجام دادیم. این روز، روز اقتدار و عزتمندی جمهوری اسلامی در عرصه سیادت دریایی است و باید رسانه های متعهد انقلابی همه زوایای ابعاد محتوایی آن را به خوبی برای نسل جوان کشورمان  تبیین و تبلیغ کنند.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در حوزه تبیین حماسه ۲۸ تیرماه ۹۸ نیروی دریایی سپاه،‌ تأکید کرد: آموزش و پرورش می‌تواند این موضوع مهم را در کتب درسی دانش‌آموزان طرح‌ریزی و جانمایی کند تا نوجوانان، جوانان و آیندگان این مرز و بوم از افتخارات عزتمند این نظام مظلوم مقتدر بیشتر بدانند و احساس غرور کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تبیین برخی زوایای عملیات غرور آمیز توقیف نفتکش متخلف استناایمپرو، گفت: در ۱۳ تیرماه ۹۸ به دستور انگلیس خبیث و با دخالت نیروی دریایی این کشور نفتکش «گریس۱» را که حامل نفت خام جمهوری اسلامی ایران بود بدون دلیل قانونی و قلدرمآبانه در تنگه جبل الطارق توقیف کردند و هنگامی که مسئولان وقت وزارت خارجه جمهوری اسلامی علت را جویا شدند؛ در کمال قلدری گفتند: ما هر کاری اراده کنیم می‌توانیم انجام دهیم، در اصل به قول فرمایش رهبر عزیز انقلاب «آن‌ها نفت ما را دزدیدند»، اینجا بود که حضرت آقا امام خامنه ای (مدظله العالی)،در تاریخ ۲۵ تیرماه ۹۸ فرمودند:«إن‌شاءالله عناصر حزب الله جمهوری (اسلامی) این کارها را بی پاسخ نمی‌گذارند».

سردار تنگسیری افزود: در کمتر از ۷۲ ساعت، فرزندان غیور این ملت بزرگ در تنگه هرمز، فرمان و امر ولایی نائب امام زمان(عج) را عملیاتی کردند و قبل از غروب آفتاب روز جمعه ۲۸ تیرماه ۱۳۹۸ نفتکش انگلیسی «استنا ایمپرو» را در پاسخ به توقیف بی دلیل و قلدرمآبانه دولت بریتانیا توقیف و به لنگرگاه بندرعباس هدایت و متوقف کردند.
https://jahannews.com/vdcjyxeotuqextz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyxeotuqextz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش آه ندارد با ناله سودا کند
Iran, Islamic Republic of
زیاد رو اموزش و پرورش حساب باز نکنید!
Korea, Republic of
انتظار بیجا نداشته باشید..