جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۲

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج تحریم شد

چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 842018
اتحادیه اروپا هفت فرد از جمله فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج را به فهرست تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه مسائل حقوق بشری اضافه کرد.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج تحریم شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، اتحادیه اروپا در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه تهران، هفت فرد را به فهرست تحریم‌های این بلوک علیه جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد.

اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، رشید کبودوندی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) استان البرز، سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان، سید علی زارع نوری مشاور دادگاه کیفری استان اصفهان، سید نادر صفوی میرمحله فرماندار شهرستان رضوان‌شهر در استان گیلان، سید خلیل صفوی فرمانده نیروی انتظامی رضوان شهر، سید عباس حسینی فرماندار آمل (استان مازندران) و مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، به دلایل حقوق بشری در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.
https://jahannews.com/vdca6unaa49nyw1.k5k4.html
jahannews.com/vdca6unaa49nyw1.k5k4.html
برچسب ها: تحریم کرج سپاه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یعنی اینا میخان برن اروپا که تحریم میشین
خاک بر سر اتحادیه اروپا
Iran, Islamic Republic of
فقط باید گفت، سپاس خدای را که دشمنان ما را از بین احمق‌ها آفرید. ملت ما فریاد مرگ بر امریکا و انگلیس و... سرمی.دهد، این بدبخت‌ها از یک پاسدار و بسیجی ما از ترس می‌لرزند.