دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

درگیری خیابانی مخالفان و موافقان «کودتای قضایی» در فلسطین اشغالی/ یک معترض زیر گرفته شد

سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 844176
شهر تل‌آویو پایتخت رژیم اسرائیل به صحنه درگیری بین موافقان کودتای قضایی و مخالفان آن تبدیل شده و طی آن یک معترض، از سوی حامیان نتانیاهو با خودرو زیر گرفته شد.
درگیری مخالفان و موافقان «کودتای قضایی»
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رسانه‌های رژیم اسرائیل با انتشار تصاویر و ویدیوهایی امروز سه شنبه از درگیری بین موافقان و مخالفان «اصلاحات قضایی» در فلسطین اشغالی خبر دادند.

از ساعات اولیه صبح امروز بر اساس فراخوانی گسترده در سرزمین‌های اشغالی فلسطین هزاران معترض به کف خیابان‌ها به ویژه در تل‌آویو آمده و علیه اقدامات اخیر کابینه نتانیاهو به ویژه در مسئله تغییرات قضایی که مخالفان آن را کودتا می‌دانند، شعار دادند.

موافقان این طرح و اقدامات نتانیاهو نیز که عمدتا از صهیونیست‌ها افراطی و مذهبی طرفدار کابینه و ائتلاف حاکم هستند، بیکار ننشتند و به مقابله با این تظاهرات و اعتراضات برخاستند.

ساختمان بورس تل آویو در آستانه تسخیر
معترضان به سمت مراکز و ادارات حکومتی حرکت کرده و ارتش اسرائیل اعلام کرد که شماری از معترضان وارد ساختمان بورس تل‌آویو شده‌اند و قصد تسخیر آن را دارند. بسیاری از مسیرها و خیابان‌های منتهی به وزارت امنیت و پارلمان و مقر حکومت از بیم حمله  معترضان مسدود شده است.

دستگیری 17 معترض دیگر توسط پلیس رژیم صهیونیستی
پلیس رژیم اسرائیل گفته که 17 تن از معترضان را بازداشت کرده است و تلاش دارد جلوی گسترش تظاهرات و اعتراضات را بگیرد.

زیرگیری یک معترض
رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که یک معترض صهیونیست در جریان راهپیمایی اعتراضی امروز در شهر رعنانا فلسطین اشغالی از سوی موافقان این کودتا و اصلاحات قضایی با خودرو زیر گرفته شد.

مخالفان امروز سه شنبه را «روز مخالفت و تمرد سراسری» نامیده‌اند و دومین فراخوان سراسری علیه کودتای قضایی است. اعتراضات به اقدامات قضایی کابینه نتانیاهو وارد بیست و هشتمین هفته شده است و هیچ یک از طرفین حاضر به عقب نشینی از مواضع خود نیستند و همین مسئله باعث نگرانی صهیونیست‌ها و شکاف در سرزمین‌های اشغالی شده است.
https://jahannews.com/vdchqkn6-23nkzd.tft2.html
jahannews.com/vdchqkn6-23nkzd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *