سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

وصیت معلم شهید به همکاران و معلمان آینده

سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 844143
گوش به فرمان امام امت بوده و سعی کنید او را بهتر بشناسید. تلاش کنید بیشتر به یاد خدا باشید و هر کاری را برای رضای خدا انجام دهید. مطالعات خود را زیاد و بیشتر کنید.
وصیت معلم شهید به همکاران و معلمان آینده
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، معلم شهید شکرالله طیبی در تاریخ چهارم مرداد ماه سال 1340 در روستای کردستان سفلی از توابع شهرستان بهبهان دیده به جهان گشود و در دوران اوج انقلاب اسلامی که نوجوان بود تنفر خود از طاغوتیان زمان را اعلام کرد. علاقه زیادی به امام داشت و فرمان‌های ایشان را اجرا می‌کرد، همچنین بر پیروی از دستورات بنیانگذار انقلاب اسلامی تاکید داشت.

در برنامه‌های اجتماعی و مذهبی حضوری فعال داشت پس از گرفتن دیپلم در دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی بهبهان مشغول تحصیل شد ولی با شروع جنگ تحمیلی به جبهه رفت و در تاریخ هشتم اسفند سال 1362 در عملیات خیبر شهد شیرین شهادت را نوشید و به آسمان پر کشید. بسیجی شهید شکرالله طیبی در سن 22 سالگی در منطقه عملیاتی تنگه چزابه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از تشییع در گلزار شهدای روستای کردستان سفلی آرام گرفت.

شهید شکرالله طیبی در وصیت‌نامه‌اش نوشت: «به برادران عزیز و همکار و معلمان آینده جامعه اسلامی وصیت می‌کنم که قبل از تخصص، متعهد باشید و برای تربیت کودکان و نوجوانان آینده خالصانه در امر تعلیم و تربیت کوشا باشید و پایه مطالعات خود را کتب اخلاقی قرار دهید، زیرا همان‌گونه که امام فرمود «اگر تهذیب نباشد علم توحید هم به درد نمی‌خورد»...»

گوش به فرمان امام امت بوده و سعی کنید او را بهتر بشناسید. تلاش کنید بیشتر به یاد خدا باشید و هر کاری را برای رضای خدا انجام دهید. مطالعات خود را زیاد و بیشتر کنید و ساعاتی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و قرآن را تلاوت‌ نمایید.»
https://jahannews.com/vdcbaabwfrhba8p.uiur.html
jahannews.com/vdcbaabwfrhba8p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
Iran, Islamic Republic of
هدیـــــــه به ارواح مطهر همه اهل ایمان،بخصوص علما و شهدا،از ازل تا ابد، صلوات.

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم