چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۳

حکم بازداشت سفیر عراق در ترکیه صادر شد

جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 843697
رسانه‌های عراقی می‌گویند دادگاه مبارزه با فساد حکم بازداشت سفیر این کشور در ترکیه را به علت افزایش غیرمعقول درآمد و ثروتش صادر کرده است.
حکم بازداشت سفیر عراق در ترکیه صادر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سازمان پاکدستی عراق امروز جمعه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دادگاه مرکزی مبارزه با فساد در بغداد دستور به فراخوان و بازداشت «ماجد اللجماوی» سفیر فعلی این کشور در ترکیه را صادر کرده است.

آن‌گونه که در این بیانیه آمده اداره بازرسی و نظارت در سازمان پاکدستی متوجه افزایش غیر منطقی و به یکباره اموال و ثروت ماجد اللجماوی شده است. انباشت ثروت غیر عادی ماجد اللجماوی ۲,۳۰۴,۷۸۷,۰۰۰ دینار عراقی (حدود ۱.۸ میلیون دلار دلار) اعلام شده است.

طبق بیانیه سازمان پاکدستی عراق «پس از آن که مشخص شد افزایش اموال ماجد اللجماوی با درآمد معمولش تناسبی ندارد، پرونده جنایی علیه این سفیر باز شد. ماجد اللجماوی همه اطلاعات اموال خود را در فرم اعلام دارایی ذکر نکرده و همزمان اطلاعات نادرست و گمراه کننده در مورد منابع مالی‌اش ارائه داده است.»
https://jahannews.com/vdceox8vfjh8epi.b9bj.html
jahannews.com/vdceox8vfjh8epi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عراق هم بهتر از ایران عمل میکنه
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه قوه قضائیه جمهوری اسلامی بخصوص جناب اژه ای در رابطه با برخورد با فساد صاحب منصبان گردن کلفتی که در عرض 30سال گذشته صاحب ثروتهای میلیاردی و شرکتهای متعدد اقتصادی و بازرگانی شده اند .
Iran, Islamic Republic of
اینطور به نظر میرسه که جناب ایشون فکر میکنن انتخاب و انتصابشون به ریاست ق ق خالی کردن زندانها از مجرمین و تبهکاران بوده !!!!