يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

سرلشکر موسوی: حافظ تمامیت ارضی کشور هستیم

جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 843668
برای ذره ذره خاک کشورمان و به هر آنچه که هر از گاهی در مورد متعلقات جمهوری اسلامی مطرح می‌شود به شدت حساس هستیم.
سرلشکر موسوی: حافظ تمامیت ارضی کشور هستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و معاونان عملیات و اطلاعات ارتش بر ضرورت هوشیاری و حساسیت هر چه بیشتر نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی در حفظ تمامیت ارضی تاکید کرد.

وی گفت: لحظه‌ای در صیانت از مرزها و منافع جمهوری اسلامی که از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین بخش، خاک مقدس ایران است، غفلت نخواهیم کرد و با تمام توان حافظ تمامیت ارضی کشور خواهیم بود.

فرمانده کل ارتش افزود: قبلا هم گفته‌ایم برای ذره ذره خاک کشورمان و به هر آنچه که هر از گاهی در مورد متعلقات جمهوری اسلامی مطرح می‌شود به شدت حساس هستیم.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: آنچه تا کنون موجب سربلندی ایران عزیز شده، اقتدار نشات گرفته از عزم ملی و آمادگی نیروهای مسلح برای حفظ منافع نظام بوده و ماموریت حفظ استقلال و دفاع مقتدرانه از تمامیت ارضی  را بر اساس قانون اساسی، اراده ملت و فرماندهی حکیمانه و دوراندیشانه فرمانده معظم کل قوا با تمام توان ادامه خواهیم داد.
https://jahannews.com/vdcce1q442bq0e8.ala2.html
jahannews.com/vdcce1q442bq0e8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهرام
Iran, Islamic Republic of
خداوند جنابعالی و کلیه نیروهای مسلح عزیز کشور رادر پناه ذات اقدسش محافظت فرماید.
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه سلحشوران ارتش تبریک عرض مینمایم