چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

آشتی علیرضا دبیر و محمد پولادگر پیش از شروع انتخابات کشتی/ دبیر: حرکت سال گذشته وزارت ورزش اشتباه بود حرکت من اشتباه‌تر +فیلم

پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 843603
مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی درحالی آغاز شد که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان با هم آشتی کردند.
آشتی دبیر و پولادگر پیش از شروع انتخابات
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علیرضا دبیر در ابتدای مجمع فدراسیون کشتی گفت: برای من افراد مهم نیستند و کشتی اهمیت دارد.  طبق اساسنامه من رئیس مجمع هستم اما ضمن احترام و برای رعایت مناسبت‌ها ریاست را به پولادگر واگذار می‌کنم. در چهار سال گذشته به خاطر کشتی مسائل زیادی داشتیم، الحمدالله هیچ مسئله بین من و هیچ فردی شخصی نبود.

وی تاکید کرد: در فضای مجازی به من خیلی بی احترامی شد که بماند برای قیامت. حرکت سال گذشته وزارت اشتباه بود اما حرکت من اشتباه تر. از سال گذشته بابت چیزی که بین من و پولادگر رخ داد ناراحتم. گفتم با چیزی که خیلی دوستش دارم و تربت سیدالشهداست، از دلش دربیاورم. این آخرین جلسه هست که در این دوره رئیسم،  اما برای اینکه شائبه پیش نیاید بین کاندیدا می‌نشینم.
 

به گزارش تسنیم سال گذشته و در جریان مجمع عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به شدت درگیری لفظی پیدا کرده بود. پیش از این مجمع نیز چالش‌هایی بین این دو به وجود آمده بود و بعد از مجمع شدت گرفت و دبیر بارها علیه پولادگر صحبت کرد و موضع گرفت.
https://jahannews.com/vdcbgfbwfrhba0p.uiur.html
jahannews.com/vdcbgfbwfrhba0p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *