چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

پرده‌‌ای دیگر از دروغ‌های زنجیروار مصی علینژاد

سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 843452
مصی علینژاد در حالی ادعا می‌کند که از جمهوری اسلامی طلب غرامت نکرده که بر اساس مدارک، در دادگاه بابت دستگیری و زندانی بودن برادرش، از دولت ایران طلب خسارت 500 میلیون دلاری داشته، آن هم در شرایطی که برادرش در خارج از زندان و آزاد است.
پرده‌‌ای دیگر از دروغ‌های زنجیروار مصی علینژاد
به گزارش جهان نيوز، «فخیمی» کارشناس یکی از تلویزیون‌های معاند در خارج از کشور با تأکید بر اینکه خواهش می‌کنم قهرمان‌سازی نکنید، در خصوص پرونده مصی علینژاد در دادگاه و ادعاهای وی در خصوص زندانی بودن برادرش گفت: مصی علینژاد ادعا کرده که من تقاضای پولی نکردم و دادگاه تصمیم می‌گیرد که دولت‌ها چه مبالغی باید بپردازند، در حالی که در شکایت‌نامه ذکر شده که این خانم خودش مبلغ 500 میلیون دلار ادعای خسارت کرده است.

این کارشناس همچنین یادآور شد: خانم علینژاد همچنین مدعی شدند که برادر من زندانی است و بر اساس حکم هشت ساله برادرشان ادعای خسارت کردند، حتی یک بار لایحه را پش گرفتند و لایحه جدید ارائه کردند، این که این خانم در این لایحه جدید هم حقیقت را نمی‌گوید دلیلش این است که می‌گوید برادر من شاید دوباره به زندان برگردد و این موضوع دروغ است.

فیلم
https://jahannews.com/vdcdks0jxyt0oo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdks0jxyt0oo6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *