شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شهردار اراک برکنار شد

سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 843355
شورای شهر اراک به برکناری شهردار اراک رای داده و "مجتبی قاسمی" از کارکنار شهرداری را به عنوان سرپرست انتخاب کرد.
شهردار اراک برکنار شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در جلسه صحن فوق العاده شورای شهر اراک که صبح امروز و از ساعت 6 صبح و با دستورکار استیضاح علیرضا کریمی، شهردار اراک برگزار شد اعضای شورا از عملکرد و پاسخ شهردار سابق قانع نشدند و در نهایت وی را از سمت شهردار اراک برکنار کردند.

فعالیت کریمی در کسوت شهرداری اراک با انتقادات فراوانی در جریان بارش برف و اعتراض شدید مردم از ضعف شهرداری در پاکسازی معابر در سال قبل، برخورد قهرآمیز شهردار اراک در جریان پروژه برق رسانی به بیمارستان ولیعصر(عج) و نیز فوت کودک 11 ساله در پارک شهدای گمنام انتقادات بسیاری را به دنبال داشت این درحالیست که مواردی همچون برف، پارکینگ های طبقاتی، عدم پیشرفت مناسب دره گردو و... محور سوالات شورای شهر از شهردار سابق اراک بود.

در این جلسه براساس رای گیری صورت گرفته در نهایت با 8 رای مخالف و 3 رای موافق همکاری با کریمی به عنوان شهردار اراک، وی از سمت شهرداری اراک برکنار شد و شورای شهر اراک پایان همکاری وی را اعلام کرد.

پس از این شورای شهر اراک 3 گزینه "قاسمی، بیاتیان و شالی بیگ" را به عنوان گزینه های تصدی سرپرستی اعلام و به رای گذاشت که در نهایت مجتبی قاسمی با 7 رای به عنوان سرپرست شهرداری اراک انتخاب شد.

به گزارش تسنیم، صحبت های شهردار اراک در جلسه فوق العاده پنجشنبه گذشته و حمله وی به رسانه ها و فعالان فضای مجازی که آنها را برخی بی هویت، وامانده و بیکار نامیده بود با انتقاد گسترده ای در فضای مجازی و رسانه ها روبه رو شده بود.
https://jahannews.com/vdcftmdctw6djma.igiw.html
jahannews.com/vdcftmdctw6djma.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *