جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱
۱۳

حمله دسته‌جمعی به زاکانی همزمان با تحرکات ضدانقلاب

سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 841960
همزمان با حملات ضدانقلاب به مدیریت شهری پایتخت، روزنامه‌های داخلی نیز شایعه دروغ استعفای شهردار و بازداشت عضو شورای شهر تهران را مطرح کردند؛ همان روزنامه‌هایی که افزایش روابط ایران با کشورهای دیگر را هم سانسور کردند.
حمله دسته‌جمعی به زاکانی همزمان با تحرکات ضدانقلاب
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، روزنامه‌های اصلاح‌طلب به صورت هماهنگ از صبح روز شایعاتی را علیه مدیریت شهری جدید آغاز کردند. در اولین شایعه روزنامه هم‌میهن با طرح دروغ استعفای زاکانی مدعی شد که علیرضا زاکانی، شهردار تهران پس از بازگشت از بروکسل و مجمع عمومی متروپلیس، هیچ دستور کتبی‌ای را صادر نکرده است. در ادامه ادعا کرد: با آنکه از زاکانی در کنار مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران و پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای شهر تهران برای بازدید از روزنامه همشهری دعوت شده بود، اما در این مراسم حاضر نشد. و حتی برنامه «قرار خدمت» خود را هم لغو کرده است.
 
 در ادامه رسانه‌های این جریان به صورت هماهنگ این شایعه را بازنشر دادند.
 
 
این در حالی است که طی روزهای گذشته و پس از سفر بروکسل، علاوه بر حضور در جلسات هفتگی با رئیس و نائب رئیس شورای شهر، جلسه ۴ ساعته کمیسیون ماده ۵،   جلسه شورای معاونین شهرداری تهران در جلسات هیات دولت حضور داشته و همچنین با معاون اقتصادی وزارت خارجه،  رئیس دیوان عدالت اداری و ... دیدار کرده است.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران نیز در واکنش به این دروغ‌ها گفت: استعفای شهردار هم دروغ دیگری است که مطرح شده وقتی عده‌ای کار می‌کنند همه به آن‌ها می‌تازند.
 
نکته قابل تامل هم‌صدایی جریانی از داخل با ضدانقلاب خارج‌نشین است که پس از حضور علیرضا زاکانی در اجلاس شهرداران کلانشهرهای جهان (متروپلیس)  در بلژیک و تثبیت جایگاه نایب رئیسی تهران در این نهاد بین‌المللی، حملات خود را  تشدید کردند.
 
 
البته این حملات به شهردار تهران محدود نشده است بلکه با افزایش ارتباط دولت با کشورهای منطقه و آمریکای جنوبی، هجمه‌های سازمان یافته‌ای علیه منافع ایران شکل گرفته است.
 
روزنامه‌های اصلاح‌طلب در موضوع حملات واگنرها در روسیه هم نشان دادند که حافظ منافع گروه واگنر در ایران هستند.
 
 
حتی روزنامه هم‌میهن که امروز دروغ استعفای زاکانی را مطرح کرد، در صفحه نخست شماره دیروز خود، یادداشتی از سفیر سابق آمریکا در اوکراین منتشر کرد تا بار دیگر نشان دهد، منافع کدام کشور برایشان در اولویت قرار دارد.
 
https://jahannews.com/vdcfvydcxw6dj1a.igiw.html
jahannews.com/vdcfvydcxw6dj1a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زاکانی کی هست حالا؟
ایمانی
Iran, Islamic Republic of
از آقای همتی بپرس
Iran, Islamic Republic of
دکتر زاکانی دلاور مرد میدان است و با این تهدیدات از معرکه بیرون نمی رود.
Iran, Islamic Republic of
زاکانی مدیر جهادی است که با وجود 85 هزار میلیارد تومان بدهی بجای مانده از دوره حناچی شهر تهران را به خوبی اداره می کند.
Iran, Islamic Republic of
همونی که از روی همتون رد شد!
براتعلی آب برین
Iran, Islamic Republic of
نمی‌گذاریم اصلاح طلبان مجری فتنه ها وحامی فتنه گران وخائنین وعمله کدخدا و امیدهای اسرائیل نسبت به پاک‌ترین خدمتگزار آقای زاکانی کمترین تعرضی نمایند
United Arab Emirates
اگر تراکم فروشی جواب میداد الان این وضع نبود
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب جماعت ناکارامد
United States
زاکانی طفلکی بودجه ی زیادی در دسترس نداره....!
Iran, Islamic Republic of
واگنرها شورش کردند افساد طلبان داخلی چرا جوگیر شدند ؟!
براتعلی آب برین
Iran, Islamic Republic of
همین جماعت چنان بر شهید مظلوم بهشتی می‌تاختند که امام عزیزمان آن جمله ماندگار که (شهادتش در مقابل مظلومیتش هیچ است ) را فرمودند وامروز هم این جماعت به همان روش بر رهروان شهید بهشتی برادر انقلابی آقای زاکانی میتازند
Iran, Islamic Republic of
چی شد جناب زاکانی شعارهایی که در موقع انتخابات می دادی ؟
Iran, Islamic Republic of
چه کاری گفته که نکرده؟ چرا کیلیویی و کینه‌ای و حزبی و قبیله‌ای نگاه می‌کنید تا خدمات اون کسی که مثل زاکانی داره چندبرابر مجموع قبلی‌ها کار با کیفیت و کمیت می‌کنه، دیده نشه تا زمینه برگشت ناکارآمدان رو فراهم کنید؟!