سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۵

خاطره جالب کارشناس کویتی از اصفهان

دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 843260
«عبدالله النفیسی»، کارشناس کویتی از خاطرات سفرش به اصفهان و گفتگویش با یک راننده تاکسی در این شهر می‌گوید.
خاطره جالب کارشناس کویتی از اصفهان
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، کلیپی از یک کارشناس کویتی پربازدید شده که مربوط به مصاحبه تلویزیونی است که این فرد در آن از سفرش به اصفهان می‌‌‌‌گوید و این‌‌‌‌که یک راننده تاکسی به زبان انگلیسی با او صحبت کرده و نقطه‌‌‌‌ای را نشان داده که هنوز جای بمباران‌‌‌‌های صدام با حمایت مالی کشورهایی مثل کویت در آن دیده می‌‌‌‌شد.

 
https://jahannews.com/vdcaienaw49nyu1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaienaw49nyu1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت به این بصیرت و آگاهی اون راننده محترم تاکسی.
Iran, Islamic Republic of
کشور، ملت و حکومت ایران خیلی بزرگوار هستند که از شماها انتقام نمیگیرند، زیرا ایرانیان رسم همسایگی را خیلی خوب بلدند، ولی شماها معلوم نیست فردا چه بازی جدیدی شروع کنید. اگر قدرت سیاسی و نظامی ایران و اقتدار رهبری عزیزمان نبود، شماها دست در دست صدام، خاک ایران را به توبره میکشیدید و الآن هم فرقی نکرده‌اید، فقط جرات ندارید آن غلطهای گذشته را تکرار کنید چون میدانید این بار دیگر چیزی از کشورتان باقی نخواهد ماند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
ايراني ها در طول تاريخ و بعد از ظهور اسلام همواره به اعراب كمك كردند اما آنهابر اثر حقد و كينه ايي كه نسبت به سلمان فارسي داشتند با ايرانيان همواره در ستيز و مجادله بودند حتي به ايران حمله كردند و تمام آثار تمدني و كتب ارزشمند ميراث دانشمندان ايراني را از بين بردند كتابسوزي كردند
اما هنوز ايرانيان با اعراب با مهرباني رفتار مي كنند با مهمان نوازي برخورد مي كنند اين خو و منش ايراني است
امینی
Iran, Islamic Republic of
همچنین حفره ای در اصفهان نیست ، ما که ندیدیم ، راننده سر کارش گذاشته
سعید
Iran, Islamic Republic of
چنین حفره ای نیست
فرودگاه اصفهان ۱۲ کیلومتری شهراصفهانه
شاید راننده تاکسی احتمالا یه حفره در یه جایی که داشتند پروژه عمرانی( تقاطع غیر همسطح ) اجرا میشده رو به این بنده خدا نشون داده و گفته موشک هایی که میزدند حفره ای شبیه این حفره ایجاد میکرد و چون انگلیسی حرف زدنش خوب نبوده نتونسته مطلب رو درست بیان کنه
ولی منظور اصلیشو منتقل کرده
آفرین به این راننده