جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

شبکه سراسری برق پایدار اما تحت فشار است

شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 843065
سخنگوی صنعت برق گفت: شبکه سراسری برق در پایداری کامل قرار دارد، اما تحت فشار است و مدیریت مصرف برق توسط مردم در ساعات 11 الی 17 می‌تواند، پایداری شبکه را تضمین کند.
شبکه سراسری برق تحت فشار است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق در ارتباط زنده با صداوسیما اظهارداشت: تاکنون یک بار رکورد مصرف برق کشور شکسته شده و عدد 69 هزار 950 مگاوات را ثبت کرده‌‍ایم اما بر اساس پیش‌بینی‌ها، امروز رکورد جدید در صنعت برق به ثبت می‌رسد و پیش‌بینی ما رسیدن به مصرف 70 هزار و 500 مگاوات است.

وی افزود: شبکه برق سراسری در پایداری کامل قرار داشته اما تحت فشار است و مدیریت مصرف برق توسط مردم در ساعات 11 الی 17 می‌تواند، پایداری شبکه را تضمین کند.

رجبی مشهدی گفت: مردم با کاهش مصرف می‌توانند، علاوه بر دریافت پاداش صرفه‌جویی برق به صنعت برق در تضمین پایداری شبکه سراسری کمک کنند.

سخنگوی صنعت برق بیان کرد: صنعت برق هم اکنون در آمادگی 100 درصد قرار دارد و به کمک مردم شرایط اوج بار با پایداری شبکه سپری می‌شود.
https://jahannews.com/vdcd9s0jkyt0oz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd9s0jkyt0oz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *