يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

همه پله‌برقی‌های مترو روغن‌کاری شده‌ بودند

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 841029
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در بهمن و اسفند سال پیش همه پله برقی‌ها را روغن‌کاری شدند.
همه پله‌برقی‌های مترو روغن‌کاری شده‌ بودند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در خصوص اورهال و روغن کاری پله برقی‌های مترو گفت: در پایان سال گذشته بین ۲ الی ۳ سال از تاریخ انقضای روغن کاری پله برقی‌های مترو گذشته بود.

وی بیان کرد: در بهمن و اسفند یک گام بزرگ برداشتیم و همه پله برقی‌ها را روغن‌کاری کردیم. باید به پله برقی مانند سایر تجهیزات الکترونیکی رسید؛ وقتی به آن رسیدگی نمی‌کنیم راندمان، کیفیت و عمر مفید آن پایین می‌آید.

درستی با بیان اینکه در این مسئله به دنبال مقصر نیستیم، ادامه داد: تلاش بر این است که دیگر اتفاقی همچون حادثه‌ای که در ایستگاه بهشتی رخ داد، نیفتد. از بهمن ماه تاکنون نیز حدود ۱۰۰ میلیارد تومان قطعه برای پله‌های برقی تأمین کردیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: بخش قابل توجهی از این تجهیزات وارد انبار شدند و یک بخش‌هایی هم قراردادهایشان امضا شده و ظرف مدت کوتاهی وارد انبارهایمان می‌شود.

وی عنوان کرد: از نیمه دوم سال گذشته با توجهی ویژه به پله‌های برقی‌ها در تلاش هستیم که درصد خرابی و خاموشی پله‌ها را پایین بیاوریم. با تمام رسیدگی‌ها اما خرابی پله‌های برقی مانند سایر وسایل الکتریکی وجود دارد. تلاش ما این است که هیچ پله برقی خاموش نماند.
https://jahannews.com/vdcb58bw9rhbagp.uiur.html
jahannews.com/vdcb58bw9rhbagp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس حادثه سقوط پله برقی برای چه بود؟
Iran, Islamic Republic of
این یکی رو اشتباهی اسید مالیده بودند!.خخخخ