شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

کاردار سفارت انگلیس احضار شد

پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب: 842915
در واکنش به ادامه اقدامات مداخله جویانه انگلیس، کاردار سفارت انگلیس در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
کاردار سفارت انگلیس احضار شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، در واکنش به ادامه اقدامات و اظهارات مخرب و مداخله جویانه انگلیس، خانم الیزابت مارش، کاردار سفارت انگلیس در تهران، در غیاب سفیر، از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.

مدیر کل غرب اروپا اظهارات و مواضع مقام‌های انگلیسی و همچنین تحریم‌های اخیر این رژیم علیه ایران را اقدامی غیرقانونی و مداخله جویانه قلمداد و آن را قویاً محکوم کرد. 

وی اظهار کرد: در حالی‌که مردم ایران نقش رسانه‌های معاند مستقر در انگلیس در ترویج خشونت را هنوز فراموش نکرده‌اند، جای تعجب است که انگلیس به جای پاسخگویی، به روند اتهام‌زنی خود همچنان ادامه می‌دهد.

مدیرکل غرب اروپا، تصریح کرد: به مقام‌های انگلیس توصیه می‌کنیم با نگاه به تجارب گذشته، از ورود به دام‌های تنیده و شناخته شده از سوی رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تروریستی خودداری کنند.

مدیرکل غرب اروپا تاکید کرد: تداوم رویکرد مخرب انگلیس قابل قبول نبوده و حتما با اقدام متقابل، متناسب و مؤثر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

کاردار انگلیس نیز گفت که مراتب را به کشورش منتقل خواهد کرد.
https://jahannews.com/vdcgqx97nak9ty4.rpra.html
jahannews.com/vdcgqx97nak9ty4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *