پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۲

تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران

پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب: 842906
دولت انگلیس به بهانه‌های حقوق بشری شماری از افراد و نهاد‌های ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود افزود.
تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، دولت انگلیس با طرح ادعا‌های بی اساس دور تازه‌ای از تحریم‌ها را علیه ایران وضع کرد.

دولت لندن روز پنجشنبه تحریم‌های جدیدی را علیه ۱۳ مقام و سازمان امنیتی ایران به دلیل آنچه که نقض حقوق بشر، آزادی بیان و تجمع مسالمت آمیز در ایران! خواند، اعلام کرد.

تحریم‌های جدید انگلیس مقامات مسئول زندان‌های ایران و نهاد‌های دولتی مرتبط با امنیت سایبری از جمله فرماندهی دفاع سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف قرار داده است.

تحریم‌های جدید انگلیس ممنوعیت سفر و نیز مسدود کردن دارایی‌ها را شامل می‌شود که مانع از تجارت شرکت‌های این کشور با افراد و شرکت‌های تحت تحریم شده و دارایی‌های آن‌ها را در انگلیس مسدود می‌کند.

دولت لندن از هر گاهی به بهانه نقض حقوق بشر در ایران تحریم‌های تازه‌ای را علیه نهاد‌ها و افراد ایرانی وضع می‌کند.

این در حالی است که دولت انگلیس خود ید طولایی در اقدامات ضد حقوق بشری دارد، از جمله اینکه ۴۲ کودتای موفق و ناموفق در ۲۷ کشور جهان از سال ۱۹۴۵ میلادی تا به امروز را طرح ریزی کرده است.
https://jahannews.com/vdcgzx973ak9ty4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzx973ak9ty4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خب ايران در مقابل چه مي كند ؟؟
التماس!!؟؟
شما را به خدا ما را تحريم نكنيد ما بچه خوبي هستيم بهمقررات بين المللي احترام مي گذاريم حتي اگر به ضرر مردم خودمان باشد !!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر انگل ستان صغیر