دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۳

جملات عجیب بیرانوند پس از لغو حضورش در استقلال و تمدید با پرسپولیس

پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 842819
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که با فسخ قرارداد و انجام مذاکراتش با استقلال جدایی از جمع سرخپوشان را قطعی نشان می‌داد، پس از موافقت باشگاه با شرایطش برای دو سال دیگر در این تیم ماند.
توضیحات بیرانوند پس از لغو حضورش در استقلال
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، علیرضا بیرانوند که دو دوره دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بوده است و در قهرمانی فصل گذشته سرخپوشان نیز تاثیرگذار بود، پس از آنکه مطالباتش را از باشگاه دریافت نکرد، قراردادش را با سرخپوشان قطع و بلافاصله روی نقطه ضعف هواداران این تیم دست گذاشت و وارد مذاکره با استقلال شد.

بیرانوند که به خوبی می دانست تنها راه گرفتن مطالباتش و بالا بردن رقم میلیاردی قراردادش رفتن پای میز مذاکره با باشگاه استقلال است، بدون این که حتی یک پیشنهاد از تیم های دیگر لیگ برتری را مطرح کند، مستقما با مسئولان باشگاه رقیب وارد مذاکره شد و حتی حجت کریمی سرپرست مستعفی مدیرعاملی استقلال هم این مذاکرات و توافق با او را تایید کرد.

با این حال روز چهارشنبه تلاش برخی دوستان بیرانوند از جمله وحید امیری باعث شد او به باشگاه برود و پس از توافق به مدیرعامل پرسپولیس قراردادش را امضا کند.

علیرضا بیرانوند پس از تمدید قراردادش با انتشار پستی اتفاقات روزهای اخیر را سوء تفاهم نامید و ابراز امیدواری کرد این روزها دیگر برایش تکرار نشود!

https://jahannews.com/vdcjv8eohuqexoz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjv8eohuqexoz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بازی با هواداران برای گرفتن پول بیشتر
110
Iran, Islamic Republic of

پس طرفداران استقلال چی ؟یکم فکر نمی کنی که با احساسات اونها هم بازی کردی؟
شجاع
Romania
..