دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

نگاهی به ۵ انیمیشن برتر سینمای جهان

شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 841591
نگاهی به آمار فروش انیمیشن‌هایی که در بهار ۲۰۲۳ اکران شده، نشان می‌دهد این فصل در مقایسه با سال‌های قبل برای سینمای انیمیشن پررونق‌تر بوده است.
نگاهی به ۵ انیمیشن برتر سینمای جهان
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، تجربی و پویانمایی، سرویس بین‌الملل: به باور کارشناسان انیمیشن، انیمیشن‌های تولید شده در بهار ۲۰۲۳ میلادی در مقایسه با سال‌های قبل امیدوار کننده‌تر بنظر می‌رسند. در این گزارش کوشیده ایم به معرفی پنج انیمه برتر سینمای جهان از نگاه مخاطبان بپردازیم:

شماره ۵- انیمه دکتر استون: دنیای جدید (فصل سوم)
انیمه دکتر استون: دنیای جدید، یکی از بهترین انیمه‌های پخش‌شده در بهار سال جاری میلادی به شمار می‌آید. از نگاه کارشناسان این صنعت، این انیمه یکی از مورد انتظارترین انیمه‌های سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شد. انیمه دکتر استون: دنیای جدید، سری جدیدی از انیمه دکتر استون است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ پخش شد. با توجه به زمان کوتاهی که از پخش آن می‌گذرد، این انیمه توانسته نمرات بسیار خوبی را از کاربران سایت‌های دریافت کند.

دکتر استون یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط رییچیرو ایناگاکی نوشته شده و توسط بویچی، از کره جنوبی مصور سازی شده است. این مجموعه از مارس ۲۰۱۷ در هفته نامه شونن جامپ به صورت سریالی تهیه شده است و از ماه نوامبر سال ۲۰۲۰، بخش‌های جداگانه توسط شوئیشا در هجده جلد جمع آوری و منتشر شده است. فصل دوم آن با عنوان «جنگ‌های سنگی» در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۱ به نمایش در آمد. این انیمه تلاش دو پسر را برای احیای بشریت پس از بحران مرموزی که همه را برای هزاران سال به سنگ بدل کرده نشان می‌دهد. ژانر انیمه دکتر استون، ماجراجویانه، کمدی و علمی-تخیلی است. انیمه دکتر استون: دنیای جدید، به نوعی فصل سوم این انیمه پرطرفدار محسوب می‌شود که در طول هر سه فصل توانسته کیفیت و امتیازات بالای خود را حفظ کند.

شماره ۴- انیمه بهشت جهنمیان قسمت ۶
این انیمه ساخت ژاپن است و در ژانر انیمیشن، اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی، هیجان انگیز طبقه بندی می‌شود. این انیمه به کارگردانی و نویسندگی کائوری ماکیتا است. در انیمه بهشت جهنمیان ۲۰۲۳ بازیگرانی مانند چیاکی کوبایاشی، یومیری هاناموری، مامیکو نوتو، ری تاکاهاشی و… به هنرنمایی می‌پردازند.

داستان انیمه در مورد گابیمارو یک قاتل بی رحم و خطرناک است که باید برای جرم و جنایاتی که مرتکب شده، مجازات شود. او به همراه گروهی از زندانیان و نگهبانان برای پیدا کردن اکسیر جاودانگی به یک جزیره مرموز می‌روند، اما آن‌ها به زودی خود را در محاصره ساکنانی مرموز و ترسناک می‌بینند و باید برای زنده ماندن در این جزیره عجیب با یکدیگر متحد شوند.

شماره ۳- انیمه توهم بهشتی فصل سوم این انیمه محصول کشور ژاپن و در ژانر انیمیشن، ماجراجویی، معمایی است. این انیمیشن به زبان ژاپنی و به کارگردانی موری هیراکاتا و نویسندگی ماساکازو ایشیگورو است. انیمه «توهم بهشتی» داستان دنیایی را روایت می‌کند که درآن ۱۵ سال از فاجعه بی سابقه‌ای می‌گذرد که تمدن مدرن را به کلی نابود کرده است. گروهی از کودکان در مکانی جدا از دنیای بیرون زندگی می‌کنند. یک روز، یکی از آنها، دختری به نام توکیو، پیامی دریافت می‌کند که می‌گوید می‌خواهی دنیای بیرون را ببینی؟ می‌می هیم، دختر دیگری که در همان مرکز زندگی می‌کند، پیش‌بینی می‌کند و به توکیو می‌گوید که دو نفر از بیرون برای نجات او می‌آیند که یکی از آن‌ها چهره‌ای همانند توکیو دارد، در حالی که مدیر مدرسه به او می‌گوید که دنیای بیرونی شبیه جهنم است در همین حین، پسری به نام مارو که دقیقاً شبیه توکیو است، به همراه دختری به نام کیاروکو در این ژاپن ویران شده در جستجوی بهشت هستند...

شماره ۲- انیمه ستاره من فصل اول
انیمه ستاره من یکی از بهترین انیمه‌های سریالی است که اخیرا پخش شده و در زمانی کم به یک انیمه محبوب و پرطرفدار در بین دوست‌داران انیمه در جهان تبدیل شده است. انیمه سریالی که محصولی از کشور ژاپن است در سال ۲۰۲۳ به تولید رسید. کارگردان این سریال پرمخاطب دایکسی هیرماکس و نویسنده و فیلمنامه نویس ان جین تانکا است. این سریال در دوازدهم آپریل ۲۰۲۳ در شبکه تلوزیونی پخش عمومی گردید و رضایت مخاطبین را در پی داشت. ژانر این انیمه درام و ماوراءالطبیعی است.

داستان انیمه سریالی ستاره من روایت آی هوشینو که ۱۶ سال سن دارد و بخاطر استعدادش در موسیقی طرفداران زیادی دارد. گور آممیا که در یک شهر کوچک متخصص زنان و زایمان است از طرفداران آی هوشینو است. او زمانی که ایدایا مورد علاقع خودش را در بیمارستان می‌بیند به او قول می‌دهد که زایمان بی خطر داشته باشد. اما...

شماره ۱- انیمه شیطان کش
انیمه شیطان کش محصول سال ۲۰۱۹ کشور ژاپن به کارگردانی هارو سوتوزاکی و نویسندگی داستان و فیلمنامه یوفوتیبل، داستان اینمه شیطان کش بر اساس مجموعه مانگا نوشته کویوهارو گوتوگه به اقتباس درآمده است که ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ نیز منتشر گردید و با استقبال گسترده نیز منتشر شد.

اما پس از موفقیت شیطان کش، انیمه نیز به به مرحله تولید رسید و از شبکه تلویزیونی توکیو مکس پخش آن آغاز گردید و مورد استقبال تماشاگران نیز قرار گرفت. این مجموعه پویانمایی که فصل اول آن نیز شامل ۲۶ قسمت بود در سال ۲۰۱۹ منتشر گردید و پس از استقبال از این مجموعه برای فصل دوم تمدید شد.

فصل دوم این انیمه در سال اواسط اکتبر ۲۰۲۱ نیز منتشر گردید و پخش آن تا ۱۳ فوریه ۲۰۲۲ در شبکه تلویزیونی توکیو مکس ژاپن نیز ادامه یافت که همانند فصل اول با استقبال گسترده مخاطبان نیز روبرو شد و توانست امتیازات و نقد‌های مثبتی را از سوی تماشاگران و منتقدین دریافت کند. علاوه بر موفقیت در جذب مخاطب این مجموعه در جشنواره‌های مختلفی نیز شرکت نمود و توانست جوایز و افتخارات متعددی را به دست آورد.

این انیمه در مورد یک خانواده است که از سوی نیرو‌های اهریمنی مورد حمله قرار می‌گیرد و تنها دو نفر از آن‌ها زنده می‌مانند. تانجیرو برای انتقام خون خانواده و درمان خواهرش قصد دارد به یک شیطان کش تبدیل شود.
https://jahannews.com/vdcf1ydcyw6djta.igiw.html
jahannews.com/vdcf1ydcyw6djta.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
....