سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

جزئیات ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید

شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب: 841495
ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ آغاز شد و والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.
جزئیات ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir ضمن احراز محل سکونت خود، لیست دانش‌آموزان را کنترل کنند و چنانچه نام فرزند آن‌ها در لیست نبود، به مدرسه محل تحصیل دانش‌آموز اطلاع دهند.

برای ثبت نام «میان پایه» یعنی همه پایه‌ها به جز مقطع اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه، در صورت عدم درخواست جابجایی به مدرسه جدید، نیاز به اقدام دیگری نیست و ثبت نام دانش آموز به صورت خودکار انجام می‌شود.

همچنین پیش‌ثبت‌نام پایه‌های اول و هفتم از طریق گزینه پیش‌ثبت‌نام در پنجره واحد آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir در حال انجام است و ثبت‌نام پایه دهم پس از اتمام هدایت تحصیلی آغاز می‌شود.

بر اساس آنچه در کانال اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در پیام رسان «شاد» درج شده است، زمان ثبت نقل و انتقال مدارس و نیز پرداخت هزینه کتاب و بیمه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
https://jahannews.com/vdci3zavwt1a552.cbct.html
jahannews.com/vdci3zavwt1a552.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش عریض وطویل لطفا فکری بحال کسانیکه (( رسته اداری مالی +خدماتی))که از رتبه بندی محروم شده اند ،بکنید