سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

پایان گروگانگیری فرد زورگیر با شلیک پلیس

شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 840933
پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیری خبر داد که برای فرار از دست پلیس اقدام به گروگانگیری کرده بود.
پایان گروگانگیری فرد زورگیر با شلیک پلیس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند خبر داد و گفت: متهمان برای فرار قصد گروگانگیری شهروندان را داشتند که با اقدام به موقع مأموران دستگیر شدند.

سرهنگ محمدباقر قدم زاده در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد بیست و هفتم خرداد، عملیات کلانتری ۱۲۳ نیاوران در حال گشت زنی در محدوده خیابان باهنر تهران به یک موتورسیکلت آپاچی دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شده و آنها را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف مردی در یک خودرو حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شده و در محل هر دو متهم با استفاده از سلاح سرد به مأموران حمله ور شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش‌دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: مأموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی یکی از متهمان را دستگیر کردند ولی متهم دیگر که راه فراری نداشت اقدام به حمله به سمت شهروندان و گروگانگیری کرد که با اقدام به موقع و استفاده از قانون به کارگیری سلاح موفق به این کار نشد و در محل دستگیر شد و تلفن همراه سرقتی نیز در محل به صاحبش بازگردانده شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۲۳ و ۲۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر اعتراف کرده و گفتند که پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

به گفته این مقام انتظامی متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار کلانتری 123 نیاوران قرار گرفت.
https://jahannews.com/vdcex78vxjh8eoi.b9bj.html
jahannews.com/vdcex78vxjh8eoi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداییش حکم مالخرها کمتر از اعدام نیست.
Iran, Islamic Republic of
اینها حکمشون بغی و محاربه است و باید حکمشون اعدام یا حبس سنگین باشه.