يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

"تاندرا"، هیولای ژاپنی تویوتا که هایلوکس را در آمریکا بی اعتبار کرد +فیلم

پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۳۳
کد مطلب: 840409
تویوتا تاندرا وانتی است که در ایالات متحده تولیدکننده ژاپنی تویوتا از سال ۱۹۹۹ آن را تولید می‌کند. پلت‌فرم نسل فعلی این خودرو قدمتی ۱۴ ساله دارد. با وجود اینکه این خودرو از پیشرانه‌های پرخور ۸ سیلندر استفاده می‌کند، در آمریکا بسیار محبوب و خوش‌فروش است.
"تاندرا" هیولای ژاپنی تویوتا +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از پارسینه، چندی پیش تویوتا مدل سال ۲۰۲۳ تاندرا را معرفی کرد. این خودرو‌ها به دو مدل دیگر سبد محصولات برند یعنی ونزا و کمری ۲۰۲۳ می‌پیوندند.

تاندرا و تاکوما ۲۰۲۳ همانند دیگر محصولات تویوتا از بهبود‌های ظاهری سود می‌برند و به منظور حفظ وضعیت رقابتی دو خودروی مهم تویوتا در بازار آمریکا، این خودروساز تغییراتی را در ظاهر، تریم‌ها و تجهیزات آن‌ها در نظر گرفته است.

ناندرا ۲۰۲۳ فول سایز  با پکیج SX جدید در آمریکا عرضه شده است.

این پکیج شامل برخی تریم‌های ظاهری بدون قیمتی بالاست. پکیج SX فقط برای تریم‌های SR۵ تاندرا تک و دو دیفرانسیل عرضه می‌شود و شامل رینگ‌های ۱۸ اینچی جدید با طرح خاکستری تیره، تریم مشکی دستگیره درب‌ها و سپر عقب است.

همچنین نشان‌های روی بدنه نیز به رنگ مشکی درآمده‌اند. همین وضعیت در کابین نیز وجود دارد یعنی جایی که عناصر مشکی جایگزین تریم نقره‌ای شده‌اند.

تاندرا برای مدل ۲۰۲۳ خود با ۵ تریم اصلی SR، SR۵، لیمیتد، پلاتینیم و ۱۷۹۴ عرضه می‌شود. مشتریان همچنین می‌توانند مدل TRD Pro یا مدل جدید و پرچم‌دار کپستون را انتخاب کنند.

این وانت از نظر فنی تغییری ندارد و همچنان با پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربو یا ۶ سیلندر توئین توربوی هیبریدی عرضه می‌شود.

پیشرانه هیبریدی قوی‌تر بوده و قدرت ۴۳۷ اسب بخاری دارد. هر دو پیشرانه به‌صورت استاندارد با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کنند.
 
https://jahannews.com/vdccxxq4o2bq008.ala2.html
jahannews.com/vdccxxq4o2bq008.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *