پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۵

گفت و شنود/ دروغ نبند!

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 840340
گفت: یکی از خانم‌های مدعی اصلاحات ادعا کرده که ۶۰ درصد خانم ها خواهان حجاب نیستند و باید همه را به حال خود گذاشت تا هر کاری که اکثریت جامعه نسبت به آن پذیرش دارند را رعایت کنند!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یکی از خانم‌های مدعی اصلاحات درباره حجاب گفته است؛ «‌دنیا به ما می‌خندد که ما برای یک امر بدیهی و انتخابی قانون وضع می‌کنیم‌»!

گفتم: رعایت حجاب اختیاری نیست بلکه یک قانون اسلامی و مدنی است و مانند هر حکم و پدیده دیگری نیاز به آیین‌نامه و قانون دارد.

گفت: ادعا کرده که ۴۰ درصد خانم‌ها طرفدار حجاب و ۶۰ درصد دیگر خواهان حجاب نیستند و باید همه را به حال خود گذاشت تا هر کاری که اکثریت جامعه نسبت به آن پذیرش دارند را رعایت کنند!

گفتم: اولاً این درصد را از کجا آورده است؟ همه شواهد نشان می‌دهند که مخالفان حجاب ‌اندک و کم‌شمارند و بسیاری از آنها نیز فریب خورده‌اند و از واقعیت حجاب بی‌خبرند و ثانیاً به خیال خود زرنگی کرده و اکثریت را مخالف حجاب معرفی کرده و سپس خواستار پیوستن بقیه به این اکثریت‌(!) شده است!

گفت: احکام الهی را نفی می‌کنند، در پروژه رسماً اعلام شده دشمن برای بی‌حجابی به کار گرفته می‌شوند... از این همه دروغ و پشت هم‌اندازی خجالت نمی‌کشند؟!

گفتم: پیرزنی جلوی آینه ایستاده بود و می‌گفت خدایا تو را شکر که با وجود سن زیاد، هوش و جوانی مرا حفظ کرده‌ای! شخصی از نوه‌اش پرسید؛ مادر بزرگت چه می‌کند؟ گفت؛ جلوی آینه ایستاده و به خدا دروغ می‌بندد!
https://jahannews.com/vdcgtz97zak9tw4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtz97zak9tw4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
این 60 و 40 را ایشا از کجا اورده
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک پدربزرگ که چهار تا نوه دختر دارم و 75 سال از عمرم گذشته میگم که هیچوقت ثمره بی حجابی برای زنها ثمره مثبتی نداشته و فقط مردهای هوسران بیشتر و راحتتر به خواسته هاشون رسیدن . زمان رژیم گذشته رو یادمونه که زنهای خیابونی و بی حجابی چه جایگاهی داشتند
Iran, Islamic Republic of
خب ایشون اول از همه چرا خودش بی حجاب نمیشه
Iran, Islamic Republic of
چون میخواهد در کنار خانواده در امنیت بماند
Iran, Islamic Republic of
چون میخواهد.بلکه سرمایه وجودش که متعلق به خودش و همسرش هست رو در معرض دید نااهلان و نامردان نگذارد.