يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

واکنش کنعانی به اظهارات وزیر خارجه آمریکا در نشست آیپک

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب: 839809
وزیر امور خارجه دولت آمریکا در استمرار حمایت همه جانبه کشورش از رژیم آپارتاید صهیونیستی، اظهارات بی پایه و اساسی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.
واکنش کنعانی به اظهارات وزیر خارجه آمریکا
به گزارش جهان نيوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا در نشست سالانه آیپک اظهار داشت: وزیر امور خارجه دولت آمریکا در استمرار حمایت همه جانبه کشورش از رژیم آپارتاید صهیونیستی، اظهارات بی پایه و اساسی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید کرده است که حمایت از ملت فلسطین در راستای حمایت از مظلوم و جنبشهای آزادیبخش و مبتنی بر حمایت از حق تعیین سرنوشت، نفی اشغالگری و مبارزه با آپارتاید است.

کنعانی تاکید کرد: تهدید به توسل به زور توسط آمریکا علیه سایر دولتها، خلاف حقوق بین‌الملل بویژه مفاد منشور ملل متحد است و بر همین اساس جمهوری اسلامی ایران در تقویت توان بازدارندگی و نیز حفاظت از حقوق و امنیت خود تردید نخواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به مقامات آمریکایی توصیه کرد از اتهام زنی‌های بی‌پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران پرهیز نموده و در تداوم سیاست‌های غیرقانونی و شکست خورده خود نسبت به ایران تجدید نظر کنند.
https://jahannews.com/vdce7o8vojh8xvi.b9bj.html
jahannews.com/vdce7o8vojh8xvi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *